اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌احتیاطی حادثه ساز شد

مسمومیت 22 نفر در اثر نشت گاز در یک مسجد

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: 22 نفر به دنبال نشت گاز در یک مسجد دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند که با آمبولانس‌‍‌های مرکز اورژانس 115 به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.

مسمومیت 22 نفر در اثر نشت گاز در یک مسجد

مهدی فراهانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: مرکز اورژانس 115 قم در طی 24 ساعت گذشته 122 ماموریت انجام داده است که از این تعداد 38 مورد آن تصادفات شهر و جاده با 44 مجروح بوده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه با اشاره به موارد شاخص ماموریت‌های این مدت اضافه کرد: برخورد چهار خودرو در اتوبان قم تهران پنج مجروح بر جای گذاشت، همچنین بر اثر برخورد نیسان و پژو 206 در جاده اراک سه نفر مجروح شدند و 19 مورد تصادف نیز مربوط به موتورسواران به وقوع پیوسته است.

فراهانی اضافه کرد: 22 نفر نیز به دنبال نشت گاز در یک مسجد دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند که با آمبولانس‍‌‌‌های مرکز اورژانس 115 به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.

وی گفت: بر اثر واژگونی خودروی پژو در اتوبان قم تهران پنج نفر مجروح شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه در صحنه، به منظور ادامه روند درمان توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به یکی دیگر از موارد شاخص حوادث در یک روز گذشته بیان داشت: بر اثر برخورد موتور با عابر در خیابان آذر سه نفر مجروح شدند که مجروحین توسط اورژانس 115 به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

فراهانی همچنین برخورد خاور با موتور را یکی دیگر از این حوادث دانست و خاطرنشان کرد: در این حادثه دو نفر راکب موتور مجروح شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط پرسنل اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند و حال یکی از مجروحین وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول