اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

سقف تسهیلات مشاغل خانگی 100 میلیون ریال است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: سقف تسهیلات مشاغل خانگی 100 میلیون ریال است.

سقف تسهیلات مشاغل خانگی 100 میلیون ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام مجتبی اعلایی ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام اظهار داشت: این میزان سقف تسهیلات برای مشاغل خانگی اختصاص یافته تا صرف این نوع طرح‌ها شود.

وی ادامه داد: امسال در مجموع 347 میلیارد ریال اعتبار در بخش طرح‌های خوداشتغالی اختصاص یافته تا صرف طرح‌های خوداشتغالی در استان ایلام شود.

این مسئول اضافه کرد: از محل این میزان تسهیلات اختصاص یافته تاکنون 5 هزار و 215 طرح خوداشتغالی به بانک‌ها معرفی شده است. همچنین برای اجرای این تعداد طرح مشاغل خانگی در مجموع 347 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده تا صرف این مهم شود.

استاندار ایلام گفت: بانک‌های عامل در این راستا تلاش کرده و بر اساس اعلام کارشناسان مرتبط با موضوع تاکنون 51 درصد این طرح‌ها توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بانک‌های عامل در استان ایلام باید همکاری و هماهنگی لازم را برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی داشته باشند تا مشکل بیکاری در استان برطرف شود.

این مسئول اذعان داشت: همکاری بانک‌ها نقش مهمی در راستای ایجاد اشتغال در استان ایلام دارد که باید به این مهم توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول