اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

ایستادگی دشمن‎شناسی و بصیرت از ضروریات جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: ایستادگی، دشمن‎شناسی و بصیرت از ضروریات جامعه اسلامی است.

ایستادگی دشمن‎شناسی و بصیرت از ضروریات جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا بهمنی‎نژاد شامگاه یکشنبه در محفل خاطره‎گویی با حضور بازنشسته‎‌های سپاه شهرستان آزادشهر و خانواده‌های آنها در سالن اجتماعات ناحیه آزادشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ما از الطاف الهی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با وجود بسیاری از مشکلات به حمدالله رویکرد به عقب نداشت و نه تنها در جایگاه خودش تثبیت شده بلکه حرکت آن رو به جلو بوده است.

وی اضافه کرد: اگر توطئه‎های دشمنان هر یک پس از دیگری خنثی می‎شود همه اینها در سایه الطاف الهی است.

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اشغال افغانستان و عراق توسط آمریکا عنوان کرد: هدف آمریکا از این اقدام‎ها محاصره انقلاب اسلامی و ضربه زدن به آن بود که خوشبختانه به هدف شوم خود نرسید.

بهمنی‎نژاد شناخت دشمن و بصیرت را از الزامات جامعه اسلامی دانست و گفت: یکی از محورهای اساسی که دشمن به دنبال آن است ایجاد یأس و ناامیدی در بین ملت ایران است و مردم ما باید در انتخابات با حضور پرشور خود توطئه‎های دشمنان را خنثی کنند.

در این مراسم محمد قربانپور فرمانده سپاه ناحیه آزادشهر و ابراهیم عجم آزاده و پاسدار بازنشسته هر یک با بیان خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جلوه خاصی به این برنامه بخشیدند.

انتهای پیام/ ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول