اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی:

انقلاب اسلامی ابرقدرت‌ها را درهم شکست

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ابرقدرت‌ها را درهم شکست و یکی پس از دیگری نابود شدند.

انقلاب اسلامی ابرقدرت‌ها را درهم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعادتمند داودی ظهر امروز در اجتماع مردم این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی طومار 2500 ساله شاهنشاهی را در هم پیچید، اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی نیز دو ابرقدرت وجود داشت که یکی از این ابرقدرت‌ها در اوایل پیروزی انقلاب نابود شد.

وی، با اشاره به اینکه اتحاد جماهیر شوروی دیگر وجود ندارد، افزود: ابر قدرت دوم نیز به برکت رهبر معظم انقلاب رو به شکست است و این وعده الهی است که روزی مستضعفان باید در جهان حاکم شوند.

این مسئول، درباره موقعیت علمی ایران بیان داشت: قرار است در سال 1404 در ابعاد مختلف به ویژه علم و صنعت در کشور رتبه نخست منطقه شویم که اکنون 6 سال از این برنامه گذشته و در این زمینه به رتبه نخست منطقه دست یافته‌ایم.

داودی با تصریح بر اینکه ایران در تکنولژی علمی جزو کشورهای برتر جهان است، ابراز داشت: اینها به واسطه حمایت ملت از انقلاب و رهبری است.

وی، خاطرنشان کرد: ما با پیروزی انقلاب و آرای قاطع ملت در کمتر از سه ماه جمهوری اسلامی را استقرار دادیم و تاکنون 30 انتخابات در کشور برگزار شده است.

فرماندار انزلی انقلاب اسلامی ایران را الگوی بیداری دیگر ملت‌ها دانست و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که در هر گوشه‌ای از دنیا هر حرکتی علیه صهیونیسم صورت گیرد جمهوری اسلامی ایران حامی آن حرکت است.

وی، حضور گسترده مردم در انتخابات را امری ضروری دانست و اذعان داشت: با حرکت‌های خروشان ملت، دشمنان انقلاب مایوس می‌شوند و انقلاب با همین صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

داودی در ادامه از تلاش کمیته‌ها و مسئولان و مردم انزلی در ایام دهه فجر قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول