اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان در مجلس:

انقلاب اسلامی حامی نهضت‌های مردمی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: پیام راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان انقلاب این است تا این حضور وجود دارد، بدانند توطئه‌های آنها خنثی است و این انقلاب با حضور مردم حامی همه نهضت‌های اسلامی در منطقه است.

انقلاب اسلامی حامی نهضت‌های مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، غلامرضا کرمی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی جمهوری اسلامی ایران حمایت مردمی از این انقلاب است.

وی افزود: 22 بهمن امسال دقیقا نمایش همان حضور مردمی است که انقلاب همچنان بر ستون آنها تکیه دارد.

کرمی بیان داشت: پیام جدی این حضور مشروعیت نظام ولایت فقیه، حمایت مردم از مقام معظم رهبری، اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه این راهپیمایی برای دنیا نمایش قدرت مردم و اینکه هیچ حرکتی را استکبار نمی‌تواند در مورد جمهوری اسلامی اعمال کند،

کرمی ابراز داشت: تا زمانی که مردم این چنین در صحنه حضور دارند، انقلاب به راه خودش پیروزمندانه ادامه می‌دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیام راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان انقلاب اسلامی اعم از آمریکا و حامیان اروپایی آن و رژیم صهیونیستی این است تا این حضور وجود دارد، بدانند توطئه‌های آنها خنثی است و این انقلاب با حضور مردم حامی همه نهضت‌های اسلامی در منطقه است.

کرمی افزود: حضور مردم نسبت به سال های قبل امسال  با شکوه تر است به دلیل اینکه مردم ما نتیجه نهضت اسلامی خود را در صدور آن به کشورهای اسلامی مشاهده کردند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول