اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

جهان امروز با ظهور انقلاب اسلامی ایران 3 قطبی است

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود گفت: جهان امروز با ظهور و بروز انقلاب اسلامی ایران، سه قطبی است.

جهان امروز با ظهور انقلاب اسلامی ایران 3 قطبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، علی رجبی امروز در جمع راهپیمایان 22بهمن این شهرستان در مصلای نماز جمعه این شهرستان در سخنانی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران بیان داشت: در این فرمایشات روشنگری و تبیین راه برای مردم ایران به حدی مشهود بود که وزیر خارجه اسرائیل بعد از آن اعلام کرد:« ما دیگر هیچ امنیتی نداریم».

وی با اشاره به قدرت و نفوذ ملت و جمهوری اسلامی ایران در بین ملت‌ها و کشورهای جهان خاطرنشان کرد: جهان امروز با ظهور و بروز انقلاب اسلامی ایران سه قطبی است که به واسطه اینکه این حکومت زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) است، قطب مهم آن نیز جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تبلیغات دشمنان در رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران علیه نظام تصریح کرد: دشمنان روزگاری می‌خواستند که مردم را فریب دهند که حضور شما در راهپیمایی‌ها اهمیتی ندارد اما امروز می‌بینیم که پیروزی انقلاب‌های منطقه با الگوگیری از همین حضور مردم ایران در صحنه و راهپیمایی‌های باشکوه مردم ایران است.

فرماندار میاندرود با اشاره به معصومیت و خلوص امام راحل و مقام معظم رهبری تصریح کرد: امام راحل بسیاری از تصمیم‌های مهم و سرنوشت ساز را پس از راز و نیاز با خدای متعال می‌گرفتند که این مسئله نشان از روح  ملکوتی و جایگاه رفیع و روحانی این رهبر بزرگ دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول