اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

هیچ کس نمی‌تواند خدشه‌ای بر انتخابات وارد کند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: هیچ کس نمی‌تواند خدشه‌ای بر انتخابات وارد کند و از تمام توان برای برگزاری انتخاباتی سالم بهره‌ می‌بریم.

هیچ کس نمی‌تواند خدشه‌ای بر انتخابات وارد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان یادواره شهدای روستای راهدار شهرستان دشتستان یکشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان محلی و مردم ولایی شهرستان دشتستان در این روستا برگزار شد.

فرماندار دشتستان در آئین برگزاری این یادواره در جمع مردم روستای راهدار گفت: ایران اسلامی با ابهت و اقتدار در مبارزه با ابرقدرت‌های جهانی ایستاده است و هر روز شاهد پیشرفت و اقتدار بیش از پیش این نظام مقدس هستیم.

غلامحسین خسروی اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی با تمامی قدرت‌های شرق و غرب به مقابله پرداخت و تمامی ابرقدرت‌های شرق و غرب با حمایت‌های مالی و نظامی خود از عراق به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

وی در بیان ویژگی‌های دوران دفاع مقدس افزود: ما در دوران نبرد مقدس شاهد ایستادگی حق علیه باطل بودیم و جنگ اندیشه حق‌طلبانه نظام مقدس جمهوری اسلامی با اندیشه‌های مارکسیستی حاکم بر شرق و غرب بود.

خسروی بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ما دستاوردهای عظیمی در تمامی عرصه‌ها داشته است و ایران اسلامی به یکی از کشورهای سرآمد جهان در عرصه‌های علمی، سیاسی، نظامی و ... تبدیل شده است.

این مسئول ادامه داد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مسیر رشد و توسعه علمی قرار گرفته و در حوزه‌های تکنولوژی هسته‌ای، نانوتکنولوژی و ... دارای پیشرفت‌های چشمگیر و ارزشمندی است و این پیشرفت‌ها با تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی بیش از پیش ادامه دارد و سرعت بیشتری به خود گرفته است.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: شهرستان دشتستان دارای پیشرفت‌های چشمگیری بوده است و بیشترین درصد از جمعیت دانشجویان استان بوشهر را دانشجویان دشتستانی شامل می‌شوند.

خسروی ابراز داشت: توسعه روزافزون و گسترده فرهنگ و مراکز علمی و فرهنگی و آموزشی و اعتقادات و باورهای دینی در بین جوانان از افتخارات شهرستان دشتستان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات نهمین دور از مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در مدت‌های اخیر برنامه‌های خود را برای کاهش حضور مردم در انتخابات معطوف کرده‌اند و مردم با حضور حداکثری و گسترده خود در انتخابات می‌توانند پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دهند.

فرماندار دشتستان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تصریح کرد: حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تمامی معادلات دشمنان نظام و رسانه‌های بیگانه در اجرای اهداف شومشان را به شکست مبدل کرد.

خسروی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای مذهبی شهرستان دشتستان اذعان داشت: بیشترین تعداد امامان جمعه شهرستان‌های مختلف کشور در استان بوشهر متعلق به شهرستان دشتستان است و این امر نشان از پتانسیل و ظرفیت بالای مذهبی و دینی در شهرستان دشتستان است.

وی افزود: همه عوامل اجرایی و بازرسین از کسانی انتخاب شده که هیچ‌گونه شائبه طرفداری از کاندیدای خاصی را نداشته و آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

 

فرماندار دشتستان تاکید کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم را داریم و هیچ کس در هیچ مرحله‌ای از انتخابات نمی‌تواند خدشه‌ای به آراء مردم وارد کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول