اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

ولایت‌مداری شاخص انتخاب نماینده اصلح است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پیروی از ولایت فقیه، سابقه کاری و رفتار شایسته انتخاباتی از ملاک‌های انتخاب نماینده اصلح است.

ولایت‌مداری شاخص انتخاب نماینده اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی صبح امروز در دیدار با فعالان فرهنگی شهرستان بروجن، اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید از دروغ، جوسازی و تخریب چهره رقیبانشان بپرهیزند.

وی با اشاره به حدیث امام علی(ع) که فرمودند کسی‌که به وسیله نافرمانی خدا و به کار بردن لوازم پست به پیروزی برسد، پیروز نشده است، افزود: هدف انتخابات مقدس است و برای رسیدن به پیروزی باید از لوازم مقدس و خداپسندانه استفاده کرد.

اروجی، پیروی از ولایت فقیه، سابقه کاری و رفتار شایسته انتخاباتی را از ملاک‌های انتخاب فرد اصلح دانست و گفت: مردم با توجه به این معیارها فردی شایسته را به‌عنوان نماینده‌شان انتخاب کنند.

سرپرست اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تحقیق و بررسی توسط خود انسان و سئوال از افراد آگاه را از راه‌های شناخت نامزدهای انتخاباتی دانست و تأکید کرد: مردم باید با مطالعه فرد شایسته و اصلح را انتخاب کنند.

وی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی را از عوامل مهم و سرنوشت‌ساز دانست و از حاضران خواست دیگران را به حضور حماسی در انتخابات تشویق کنند.

اروجی، انتخابات شورای اسلامی را از صحنه‌های حساس و مهم برشمرد و گفت: آگاهی مردم از قانون انتخابات در حضور آگاهانه آنان نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: مهم‌ترین وظیفه بازرسان، نظارت فعالانه، مستمر و شجاعانه در پیشبرد روند انتخابات است.

اروجی، شرکت حداکثری مردم در انتخابات را زیباترین وجه نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر و بیان کرد: هم‌اکنون چشم تمام جهانیان به انتخابات مجلس شورای اسلامی است و مردم باید با حضور پرشور و گسترده خود پای صندوق‌های رای، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول