اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز/ 2

شهرداری ساری ورودی‌های شهر را ساماندهی کنند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: سال نو را در پیش داریم و واحد زیباسازی و فضای سبز شهرداری ساری از هم‌اکنون ورودی‌های شهر را ساماندهی کنند.

شهرداری ساری ورودی‌های شهر را ساماندهی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، میرصالح صالحی‌نیا در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه بود و امیدواریم عظمت این شکوه را به حضور در 12 اسفند پیوند بزنند.

وی اضافه کرد: ‌مسئولان هم باید قدردان مردم صبور و انقلابی باشند که در هوای سرد و بارانی در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.

صالحی‌نیا که در غیاب رئیس شورای شهر ساری، ریاست جلسه را برعهده داشت، یادآور شد: سال نو را در پیش داریم و واحد زیباسازی و فضای سبز شهرداری از هم‌اکنون ورودی‌های شهر را ساماندهی کنند.

این مسئول تصریح کرد: ‌این دو واحد اقدامات خوبی انجام داده و فعال هستند، اما در این ایام حوزه فعالیت را افزایش دهند.

دیگر عضو شورای شهر ساری نیز در این نشست اظهار داشت: از مردم شهر به خاطر کم‌کاری اعضای شورا، شهرداری، مسئولان استانی و مسئولان کشوری شرمنده هستم.

سید علی بهروش با بیان اینکه قدر مردم را نمی‌دانیم، ادامه داد: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد مسئولیت ما نسبت به مردم بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد:‌ با توجه به بارش باران و سرمای هوا هیچکس فکر نمی‌کرد که مردم حضوری اینچنینی در راهپیمایی 22بهمن داشته باشند.

بهروش با بیان اینکه خرید یک طبقه پارکینگ در خیابان قارن ضرورت ندارد، گفت: این مجتمع دارای سه طبقه پارکینگ است که دو طبقه در اختیار شهرداری است و یک طبقه هم محل پارک خودروهای صاحبان مغازه‌های این مجتمع تجاری است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول