اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رشتخوار:

ورودی و خروجی شهر رشتخوار اصلاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار رشتخوار از اصلاح مبادی ورودی و خروجی این شهر خبر داد.

ورودی و خروجی شهر رشتخوار اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، مهدی علیان اظهار کرد: شهرداری رشتخوار در تاکید استاندار خراسان رضوی، مبنی بر اصلاح و زیباسازی نمای ورودی و خروجی شهرهای استان، بهبود وضعیت این مبادی را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: البته علاوه بر دستور استاندار دیگر هدف اصلاح ورودی و خروجی شهر، نظم بخشیدن به کاربری‌های واقع در محدوده  ورودی‌های اصلی و ارتقای سیمای شهری منطبق با ارزش‌های معماری و هویت بومی رشتخوار بود.

شهردار رشتخوار سپس در توضیح اقدامات انجام گرفته در این زمینه گفت: احداث پارک خطی در خروجی شهر، اصلاح و توسعه فضای سبز و نورپردازی در ورودی و خروجی شهر و احداث نماد میدان مرکزی شهر اقدامات انجام شده در این راستا بود.

علیان با اشاره به اینکه نماد میدان مرکزی شهر برگرفته از آثار تاریخی خانه قرایی و مسجد جامع رشتخوار است، درباره هزینه این اقدامات گفت: حدود 1.6 میلیارد ریال در اجرای این طرح‌ها هزینه شد که تمام آن از منابع داخلی شهرداری تامین شده بود.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول