اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز عنوان کرد

تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان در کاهش معضل اعتیاد

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: برای کاهش اعتیاد باید دستگاه‌های خدمات‌رسان تعامل و همکاری بسیار خوبی با هم داشته باشند.

تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان در کاهش معضل اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز اظهار داشت: اقدامات کارشناسی و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز در این زمینه می‌تواند تأثیرات بسیاری داشته باشد.

وی ادامه داد: اعتیاد بلای خانمان سوزی است که باید اقدامات اساسی به منظور کاهش و از بین رفتن این مسئله انجام شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود ارائه خدمات بیشتر به مردم را مهم خواند و گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان ارائه خدات بیشتر به مردم است لذا مدیران در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید تلاش خود را به منظور ارائه این خدمات بیشتر کرده و توان بیشتری را برای تحقق اهداف به کار گیرند.

فرهادی خاطرنشان کرد: مردم در صحنه‌های مختلف و به ویژه برهه‌های حساس مسئولان را تنها نگذاشته و حمایت جدی خود را از کشور و مسئولان کرده‌اند، در این راستا و با توجه به این مهم وظیفه مسئولان در قبال مردم بیشتر می‌شود.

* دشمنان از حربه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف استفاده می‌کنند

استاندار البرز در ادامه سخنان خود گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود از حربه‌های مختلف استفاده کرده و با هدف قرار دادن نسل امروز در نظر دارند تا اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه علاقمندی مردم به انقلاب و آرمان‌های آن بوده و دشمنان قادر نخواهند بود آرمان‌ها و دستاوردهای این نظام را دچار خدشه کنند.

فرهادی تأکید کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی مردم باید با حضور پرشور خود بار دیگر دست رد بر سینه دشمنان زده و آنان را مأیوس سازند.

* تکمیل اردوگاه بازپروری معتادان

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز نیز در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: تکمیل اردوگاه بازپروری معتادان یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در دست تکمیل قرار دارد.

سردار علیرضا اکبرشاهی تأکید کرد: با احداث این اردوگاه بازپروری اقدامات مناسبی به منظور بازگشت سالم معتادان به جامعه است.

وی افزود: هم‌اکنون تعدادی از معتادان در این اردوگاه حضور دارند که کارشناسان و متخصصان در امر ترک اعتیاد مشغول سالم‌سازی این افراد هستند که به طور قطع با تکمیل این اردوگاه می‌توانیم پذیرای تعداد بیشتری از معتادان برای ترک اعتیاد باشیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول