اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن بردسکن خبر داد

اجرای طرح هادی در 19روستای بردسکن

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن بردسکن از اجرای طرح هادی در 19روستای بردسکن خبر داد.

اجرای طرح هادی در 19روستای بردسکن

احسان میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن در زمینه مطالعات عمران روستایی اظهار داشت: این بنیاد تهیه و تصویب مطالعات 50 طرح هادی روستایی شهرستان را به انجام رسانده و پنج طرح مطالعاتی دیگر در دست تهیه دارد.

رئیس بنیاد مسکن بردسکن گفت: شهرستان بردسکن دارای 65روستا و آبادی با 10هزار و 596 خانوار روستایی و 39هزار و 123نفر جمعیت روستایی است.

وی با اشاره به اینکه شاخص اجرای طرح هادی در استان و کشور 15درصد است، خاطر نشان کرد: این بنیاد توانسته با اجرای طرح هادی روستایی در 19روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال به شاخص 30درصد دست یابد به طوری که از شاخص کشوری پیشی گرفته است.

میری از اتمام طرح هادی در سه روستای اسلام آباد، زیرک آباد و کبودان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های هادی در سه روستای ابراهیم آباد، کاظم آباد و سیف آباد با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در دستور کار قرار داد.

وی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن توانسته در سال‌های89 و 90 از مجموع 770 فقره سهمیه مسکن مهر در قالب دو دسته متقاضیان ملکی و اراضی 99 ساله،هزار و 150متقاضی مورد نظر را سازماندهی و نسبت به تشکیل پرونده و پالایش آنها اقدام کند.

وی گفت: از این تعداد 383واحد مسکونی از متقاضیان اراضی 99ساله در قالب طرح تفاهم‌نامه 185 واحدی «در مرحله نصب اسکلت»،72واحد «در مرحله اجرای سقف »و 126واحد در قالب تعاونی در دست ساخت است که در مجموع برای این تعداد با معرفی به بانک، عقد قرارداد شده است و تماما موفق به اخذ مرحله اول و دوم تسهیلات خود شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن بردسکن افزود: همچنین 126واحد تعاونی مسکن مهر تربیت بردسکن تسهیلات خود را دریافت کرده و در مرحله نازک‌کاری است.

میری اظهار داشت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری 30واحد مسکن شهری با اعتبار 420میلیون تومان شروع به ساخت شده که در  حال حاضر از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است. 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن با اشاره به ماده133و140قانون برنامه سوم و چهارم توسعه کشور در زمینه صدور سند تفکیکی برای روستائیان گفت: در این راستا این بنیاد توانسته است در قالب مواد یاد شده سه هزار و 740جلد سند روستایی صادر و تحویل متقاضیان کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول