اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

900 میلیون تومان به طرح هادی شهنیا اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون گفت: 900 میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در روستای شهنیا اختصاص یافته است.

900 میلیون تومان به طرح هادی شهنیا اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود محمدپور صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای شهنیا اظهار داشت: طرح هادی روستای شهنیا در سال گذشته اعتباری معادل 35 تا 40 میلیون تومان داشت و امسال 90 میلیون تومان به آن اختصاص یافته و در بحث مازاد نیز اعتباراتی به آن اختصاص می‌یابد.

محمدپور داشتن سالن اجتماعات را حق مردم این روستا دانست و گفت: روستای شهنیا با مردم ولایتمدار و انقلابی حق دارد از برکات نظام بهره‌مند شود و فضای کار و فعالیت برای جوانان و علاقمندان فراهم شود.

وی از تلاش‌های شورا و دهیاری تقدیر کرد و گفت: شورای شهنیا فعال‌ترین شورای بخش است که دائم پیگیر امور است.

رئیس شورای اسلامی روستای شهنیا با ارائه گزارشی گفت: روستای شهیدپرور شهنیا با جمعیتی حدود 2 هزار نفر بزرگ‌ترین روستای بخش است که شاهد کار و فعالیت مردم در امور مختلف تولیدی و خدماتی هستیم و اگر زمینه کار هدفمند فراهم شود روستا پیشرفت زیادی دارد.

محمود حقدوست افزود: این روستا قابلیت شهر شدن را دارد و با وجود استعدادهای فراوان و زمینه مناسب، می‌توانیم امیدوار باشیم که شهری موفق در این بخش تشکیل شود.

وی اضافه کرد:روستای شهنیا نیازمند سالن اجتماعات و ورزشی است و جوانان روستا برای فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی هنری به این مکان‌ها احتیاج دارند و زمین ورزشی روستا سالهاست که بلاتکلیف مانده و اگر می‌خواهیم کار و تولید در روستا ادامه یابد باید زمینه را فراهم کنیم و مشکلات و نیازها را بر اساس اولویت رفع کنیم.

این مراسم به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم روستا و جمعی از مسئولان بخش بردخون در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) روستای شهنیا برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول