اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار تاکید کرد

ضرورت تقویت وحدت و انسجام ملی در آستانه انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار گفت: از ایام باقی‌مانده باید به عنوان فرصتی برای تقویت وحدت و انسجام ملی در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استفاده شود.

ضرورت تقویت وحدت و انسجام ملی در آستانه انتخابات

الیاس بازگیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: انتخابات نماد و شاخصه اصلی مردم‌سالاری دینی و مظهر تجلی نقش مردم در نظام اسلامی است.

وی افزود: هیچ نظام سیاسی تاکنون توفیق برگزاری این میزان انتخابات را در بازه زمانی 33 سال نداشته است.

بازگیر تصریح کرد: توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جریان فتنه پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری نمایانگر ظرفیت فراوان انتخابات در نظام اسلامی است.

وی ابراز داشت: با توجه به شکست راهبردهای گذشته دشمنان داخلی و خارجی، در این دوره از انتخابات نیز آن‌ها کاهش مشارکت مردمی را هدف گرفته‌اند.

بازگیر بیان داشت: به همین دلیل با افزایش تحریم‌ها و فشارها می‌کوشند، از یک سو نارضایتی‌های اجتماعی را افزایش دهند تا میزان مشارکت در انتخابات کاهش یافته و از سوی دیگر با خسته کردن مسئولان و دامن زدن به تقابل اجتماعی زمینه تسلیم مسئولان را فراهم کنند.

وی گفت: از این ایام باید به عنوان فرصتی برای تقویت وحدت و انسجام ملی در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استفاده شود.

بازگیر خاطرنشان کرد: تأکید بر رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها، رسانه‌ها، مجریان و ناظران برای برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم، پرشور، رقابتی، صالح و کارآمد باید صورت گیرد.

وی انتخابات را برای کشور مصونیت‌بخش دانست و ابراز داشت: انتخابات هیبت کشور را حفظ می‌کند، قدرت معنوی آن را به رخ جهانیان می‌کشاند و از تعرض آنان در امان می‌دارد.

بازگیر عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز در این زمینه فرمودند «هر چه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر و مشارکت آن‌ها گسترده‌تر باشد، اعتبار کشور نیز افزایش می‌یابد و این صفوف می‌تواند، آینده کشور را تأمین ‌کند».

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول