اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده تبلیغ لبنان:

امام خامنه‌ای رهبر تمام مسلمانان جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده تبلیغ لبنان گفت: امروز ایران نقش رهبری حرکت‌های اسلامی را به عهده دارد و امام خامنه‌ای تنها رهبر ایران نیست بلکه رهبر تمام مسلمانان جهان است.

امام خامنه‌ای رهبر تمام مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شیخ ناصر جدی پیش از ظهر امروز در همایش فجر بیداری در دانشکده صدا و سیمای استان قم با اشاره به ضرورت وحدت میان مسلمانان، اظهار داشت: شیعه در مقابل سنی نیست، بلکه در مقابل شیعه اموی‌ها قرار دارند که با اهل‌سنت امروز بسیار متفاوتند.

وی ادامه داد: همه مسلمین در اعتقاد به خدای یگانه و انبیا الهی(ع) با یکدیگر مشترک هستند و اسلام اصیل در تفکر شیعه و سنی تفاوتی ندارد.

رئیس دانشکده تبلیغ لبنان ابراز داشت: در مقابل اهل‌سنت نیز شیعه وجود ندارد، بلکه در مقابل سنی‌ها اهل بدعت‌هایی هستند که مبارزه با آنان وظیفه هر مسلمانی است.

وی افزود: اگر امت اسلامی به شعارهایی که رهبران بزرگ اسلامی مانند امام خمینی(ره) درباره وحدت میان شیعه و سنی توجه کند، قدرت بزرگ اسلام در جهان شکل خواهد گرفت و کار را برای مستکبران سخت خواهد کرد.

جدی گفت: امام خامنه‌ای نیز بارها به موضوع وحدت میان برادران شیعه و اهل‌سنت تاکید کرده و این وحدت را رمز پیروزی امت اسلامی دانسته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در جهان اسلام پرچم تفرقه را بلند کرده و نمی‌گذارند امت واحده اسلامی تشکیل شود، در واقع از اسلام ناب بویی نبرده‌اند.

رئیس دانشکده تبلیغ لبنان افزود: پرچم‌داران تفرقه در جهان اسلام، به دنبال حاکمیت اسلام نیستند، بلکه درصدد هستند با نوکری برای استکبار به منافع مادی خود برسند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به سخنان امام خمینی(ره)و امام خامنه‌ای در زمینه وحدت میان امت اسلامی عمل کنیم، نباید به اختلافات جزئی توجه داشته باشیم.

جدی اذعان داشت: علما و اشخاص تاثیرگذار باید به این نکته توجه داشته باشند که به خاطر امور ساده نباید وحدت را شکست.

وی تصریح کرد: امروز ایران و خصوصا شهر قم نقش رهبری حرکت‌های اسلامی را به عهده دارد و امام خامنه‌ای تنها رهبر ایران نیست، بلکه رهبر تمام مسلمانان جهان است.

رئیس دانشکده تبلیغ لبنان عنوان داشت: همین نقش رهبری که امروز بر دوش ملت ایران گذاشته شده است، وظیفه این ملت را در رابطه با ایجاد آگاهی در خود و دیگران به منظور تقویت وحدت، صد چندان می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: امروز امت اسلامی نه تنها باید به مرحله‌ای برسد که بتواند خود را رهبری کند، بلکه باید رهبری تمام جهان را در دست بگیرد، چرا که در غیاب رسول خدا(ص) وظیفه هدایت جهان بر عهده ماست.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول