اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سی و سومین راهپیمایی 22 بهمن

کرمانشاهیان گوش به فرمان رهبری هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان همیشه در صحنه و گوش به فرمان رهبری هستند و این را در 20 مهر ‌ماه در استقبال از مقام معظم رهبری به جهانیان ثا‌بت کردند.

کرمانشاهیان گوش به فرمان رهبری هستند

 اسماعیل قبادی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه‌، در راهپیمایی با شکوه سالروز پیروزی انقلایب اسلامی اظهار داشت: مردم فهیم و با درایت ایران هر چه قدر شعار‌های ضدایران و اسلام را بشنوند بیشتر در صحنه حضور خواهند داشت و خشم و نفرت خود را بیش از گذشته بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: ایران و ایرانی بار دیگر نشان داد که طرفدار حق است و همیشه پشتیبان مظلومان جهان خواهد بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تحریم‌هایی که دشمنان نسبت به ایران اعمال کرده‌اند ادامه داد: این تحریم‌ها باعث شکوفایی استعداد ایرانیان می‌شود ما نیازی به حمایت دشمنان نداریم حق همیشه پیروز است.

 وی خاطر ‌نشان کرد‌: کرمانشاهیان همیشه در صحنه و گوش به فرمان ولی امر خود هستند و این را در 20 مهر‌ ماه در استقبال از مقام معظم رهبری به جهانیان ثا‌بت کردند.

قبادی افزود: دشمنان بدانند که هر چقدر از طریق رادیو‌های بیگانه، رسانه غربی و شبکه‌های فارسی زبان علیه ایران اقدام کنند‌، ایران و ایرانی بیدارتر می‌شوند و در صحنه حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: حضور بی‌نظیر مردم امروز در صحنه بیانگر حضور همین جمعیت در پای صندوق‌های رأی مجلس نهم خواهد بود و این بیعتی دوباره با رهبری است. 

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول