اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی - 55

بهره‌برداری 50 میلیارد ریال پروژه در نکا/ باید قدردان رهبری و نظام باشیم

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: در دهه فجر امسال 33 طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی و... با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال در نکا به بهره‌برداری رسیده و باید قدردان رهبری و این نظام باشیم که امکانات رفاهی را در حد قابل قبولی برای همگان فراهم کرده‌اند.

بهره‌برداری 50 میلیارد ریال پروژه در نکا/ باید قدردان رهبری و نظام باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی‌کناری پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایی‌کنندگان 22 بهمن در مصلای نکا اظهار داشت: امروز ملت ما با حضور گسترده و با فریادهای بلند الله اکبر بار دیگر ولایت‌مداری و عشق و علاقه خود به نظام را به جهانیان نشان دادند.

وی افزود: ملت ما در 33 سال این انقلاب در آزمون‌های بزرگی شرکت کردند که با پیروزی در این آزمون‌ها، اقتدار نظام را افزایش دادند و امروز، نهضتی که در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

فرماندار نکا با بیان اینکه 22 بهمن تنها سقوط یک رژیم و روی کار آمدن حکومتی جدید نیست، تصریح کرد: این روز بزرگ و تاریخی باید به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت ایران باشد.

این مسئول ادامه داد: امروز دشمن بیش از هر روز دیگری برنامه‌ها و راهپیمایی و حضور ملت ما را رصد کرد و حضور گسترده ملت ما در این راهپیمایی تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

آزادی‌کناری یادآور شد: تاکنون هیچ یک از طرح‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی آمریکا علیه ایران که غالباً با حمایت یا سکوت متحدان منطقه‌ای و جهانی آن کشور همراه بوده، به نتیجه نرسیده و به همین دلیل است که پس از گذشت نزدیک به سه دهه مقابله غرب با انقلاب، امروز تئوریسین‌ها و سیاستمداران اروپایی و آمریکایی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب و جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی تاکید دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران ابراز داشت: بیانات رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران، بار دیگر لرزه بر اندام دشمن انداخت و کسانی را که علیه ایران برنامه‌ریزی‌های مختلف داشتند را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

فرماندار نکا با اشاره به عملکردهای انجام شده در طول این انقلاب در شهرستان نکا یادآور شد: نکا در قبل از انقلاب از درصد خیلی ناچیزی از پروژه‌های راه و جاده‌سازی برخوردار بوده و اکنون انقلابی در این راستا ایجاد شده و بسیاری از راه‌های روستایی ما از نعمت آسفالت و جاده‌سازی برخوردارند و تعدادی نیز در دست اقدام و برنامه‌ریزی است.

این مسئول اضافه کرد: در دهه فجر امسال نیز 33 طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی و... با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال در نکا به بهره‌برداری رسیده و باید قدردان رهبری و این نظام باشیم که امکانات رفاهی را در حد قابل قبولی برای همگان فراهم کرده‌اند.

آزادی‌کناری تصریح کرد: حضور حداکثری و برگزاری انتخابات سالم از جمله تاکیدات ماست که نباید نادیده گرفته شود و مردم باید در این باره فعال‌تر از گذشته برای نابودی نقشه‌های دشمنان وارد شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا در ادامه با تاکید بر حضور گسترده در انتخابات آتی خاطرنشان کرد: مردم ما باید با تبعیت از رهبری در انتخابات نیز همچون راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده و فعال داشته باشند.

وی اذعان داشت: در بخش بهداشت و درمان شهرستان نکا فاقد هر نوع بیمارستانی بوده و اکنون به حول و قوه الهی دارای دو بیمارستان بوعلی و امام حسین (ع) با یکصد تخت‌ است و بیمارستان خصوصی نیز در دست ساخت است و روستاهای ما نیز دارای پزشک و امکانات بهداشتی و درمانی ثابت یا سیار هستند.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول