اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی:

فاکتور اصلی‌ترین سند پرداخت هزینه آگهی‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی گفت: فاکتور ارائه شده از سوی مطبوعات اصلی‌ترین سند پرداخت هزینه آگهی‌ها از سوی ذی‌حسابان است.

فاکتور اصلی‌ترین سند پرداخت هزینه آگهی‌هاست

رضا بهمن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در پاسخ به سئوال وظیفه ذی‌حسابان در قبال صورت حساب آگهی‌های فاقد مهر م.الف اظهار داشت: با ارائه اصل فاکتور به دستگاه‌ها ذی‌حسابان طبق قانون مکلف بوده تا دستور پرداخت هزینه‌های آگهی‌ها را بر اساس آن صادر کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها این حق را داشته تا انتشار آگهی‌ها را بر اساس گستره توزیع مخاطب و ... نشریه‌ها انتخاب کنند، افزود: بر همین اساس نمی‌توان دستگاهی را مجبور به انتشار آگهی در یک نشریه کرد.

بهمن‌پور زمان انتشار نشریات را نیز برای دستگاه‌ها حائز اهمیت خواند و گفت: بعضاً اگر دستگاه دولتی نیاز به چاپ فوری آگهی داشته، به همین جهت این سفارش دستگاه‌ها صرفاً باید در روزنامه‌ها که مشکل زمان انتشار نداشته منتشر شود.

وی با اشاره به اینکه برای موارد مختلف قانون وجود داشته و در موضوع آگهی‌ها  صرفاً ذی حسابان بر اساس فاکتور اقدام به گواهی پرداخت می‌کنند، اظهار داشت: البته در خلال این قوانین، بخشنامه‌هایی پیرو آن زده شده که می‌تواند در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: هم اکنون این سازمان در حال بررسی بوده تا با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به یک نتیجه مشخص در این زمینه برسند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول