اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تا‌کنون صورت گرفت

صدور مجوز برای 40 هزار طرح مشاغل خانگی در اصفهان

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای 40 هزار طرح مشاغل خانگی در سطح استان مجوز صادر شده است.

صدور مجوز برای 40 هزار طرح مشاغل خانگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی ظهر امروز در جلسه کار‌گروه کار و اشتغال استان اظهار داشت: اصفهان در زمینه کار و اشتغال تا اهداف پیش‌بینی شده فاصله چندانی ندارد و تمام مسئولان استان در راستای کار‌گروه اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری برای سایر مناطق استان با جدیت فعالیت می‌کنند.

وی به حضور پر‌شور مردم و مسئولان اصفهان در حماسه 22 بهمن اشاره کرد و افزود: حضور مردم سراسر استان در این حماسه بزرگ و در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب و حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلابی بی‌نظیر و ارزشمند است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: این حرکت انقلابی و این حضور علاوه بر اینکه از لحاظ ابعاد سیاسی و امنیتی حائز اهمیت بسیار است اما ابعاد اقتصادی هم از مهم‌ترین نتایج این حضور به شمار می‌رود.

وی به حضور فعال استان در صحنه کار و اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: آمار و ارقام موجود در این زمینه‌ها حاکی از این موضوع است که در حال حاضر استان در این زمینه در شرایط مناسبی قرار دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی در طول سال جاری در راستای تعهد اشتغال در سطح استان صورت گرفته است، تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی، مجموعه‌های فعال و بخش خصوصی موجود در سطح استان این شرایط را برای اصفهان رقم زده‌اند.

وی به رشد و توسعه استان در زمینه‌های مختلف طی دو دولت اخیر اشاره کرد و بیان داشت: با وجود شرایط موجود در استان از نظر خشک‌سالی اصفهان در بخش کشاورزی به میزان بسیاری رشد یافته و شرایط درخشان استان در زمینه‌های مختلف محصول دغدغه تمام مسئولان است.

ذاکراصفهانی اضافه کرد: تعهد اشتغال استان در سال جاری 186 هزار نفر بوده که تاکنون بدون در نظر گرفتن مسکن مهر این تعهد برای 90 هزار نفر تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه این میزان قابل توجه است، گفت: عملکرد 15 شهرستان استان در این زمینه بسیار مطلوب است و سایر شهرستان‌های استان نیز باید با هم‌فکری و همراهی با سایر دستگاه‌ها در این راستا تلاش کنند.

استاندار اصفهان اظهار داشت: موارد اشتغال و سرمایه‌گذاری برای استان از اهمیت بسیاری برخوردار است و اشتغال و سرمایه‌گذاری به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین اهداف دولت به شمار می‌رود.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون برای 40 هزار طرح مشاغل خانگی مجوز صادر شده است.

ذاکراصفهانی تصریح کرد: استان باید به سوی توسعه و افزایش مشاغل خانگی حرکت کند و موانع موجود در این زمینه باید برطرف شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول