اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دامغان خبر داد

معرفی متقاضیان مشاغل خانگی در دامغان برای دریافت تسهیلات

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: متقاضیان مشاغل خانگی در این شهرستان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

معرفی متقاضیان مشاغل خانگی در دامغان برای دریافت تسهیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، عباس علیان‏نژاد اظهار کرد: در دی‌ماه سال‌جاری، 63 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات به پست‌بانک معرفی شدند.

وی افزود: علاوه بر این برگزاری کلاس‏های آموزشی، ترویجی و مهارتی به حجم 671 نفر روز و شرکت هفت روزه در گروه ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از فعالیت‏های اداره ترویج است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان تهیه 600 پاکت سیمان و توزیع آن بین دامداران، نظارت بر نحوه توزیع یک ‏هزار تن علوفه و ارسال 30 فقره درخواست دریافت تسهیلات کم‏بهره از محل هدفمند کردن یارانه‏ها را از فعالیت‏های اداره بهبود تولیدات دامی این مدیریت در این ماه عنوان کرد.

علیان‏نژاد هم‌چنین صدور پروانه بهره‏برداری برای پنج واحد دامی کوچک روستایی، صدور 14 فقره موافقت اصولی برای متقاضیان مجتمع امیریه و پیگیری در زمینه مشکل آب مجتمع طاق را از دیگر فعالیت‏های اداره بهبود تولیدات دامی این مدیریت دانست.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول