اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری بجنورد:

مشکل کمبود پارکینگ در بجنورد رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری بجنورد گفت: با اجرای طرح‌های شهرداری بجنورد، مشکل کمبود پارکینگ نخواهیم داشت.

مشکل کمبود پارکینگ در بجنورد رفع می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، کیوان دژهوت اظهار داشت: هم‌اکنون اقدامات اساسی و برنامه‌ریزی شده‌ای در زمینه تأمین فضاهای عمومی پارکینگ و طرح‌های پارکبان در دست انجام است.
وی افزود: با توجه به کمبود فضا برای پارک خودروها و مشکلاتی که پارک در امتداد خیابان‌ها بوجود آورده است، چندین پارکینگ عمومی در نقاط مختلف شهر به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته و طرح‌های متعددی برای احداث پارکینگ‌های عمومی در دستور کار شهرداری قرار دارد.
دژهوت تصریح کرد: هم‌اکنون چهار پارکینگ عمومی در نقاط پرتردد و هسته مرکزی شهر تملک و برای استفاده عموم مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
این مسئول ابراز داشت: اجرای طرح پارکبان نیز پس از اخذ مصوبات لازم از شورای اسلامی شهر و فرمانداری، به مناقصه گذاشته شده و پس از تعیین و اعلام نتیجه، این طرح ابتدا در هسته مرکزی شهر اجرا خواهد شد و در ادامه، افزایش بعد مسافتی از هسته به حاشیه مرکز شهر را در دستور کار داریم.
سرپرست شهرداری بجنورد گفت: شهرداری در تملک عرصه‌های سطح شهر نیز اقداماتی در دست انجام دارد تا امکان فراهم آوردن فضای بیشتری برای پارک خودروها داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون چند طرح متعدد برای احداث پارکینگ طبقاتی در دستور کار شهرداری است که طی سال آینده با مشارکت بخش خصوصی به مرحله اجرا گذارده خواهد شد.
انتهای پیام/ن30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول