اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مجتمع‌های تجاری مرکز شهر پارکینگ ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: مجتمع‌های تجاری در مراکز شهری آمل دارای پارکینگ نیستند.

مجتمع‌های تجاری مرکز شهر پارکینگ ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده بعد از ظهر امروز در جلسه نظارت بر امور شهرداری‌ها با اشاره به اینکه برای توسعه باید زیرساخت‌های آن فراهم شود، اظهار داشت: اما این توسعه این معنا نیست که بسیاری از ضوابط را در نظر نگیریم.

وی تصریح کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز از جمله مسائلی است باید به دقت به آن توجه شود.

فرماندار آمل با بیان اینکه بسیاری از این ساخت‌وسازها با استفاده از بیت‌المال و تسهیلات ساخته می‌شود، یادآور شد: در این زمینه اگر پیگیری‌ها از همان ابتدا صورت گیرد فرصت‌های رسیدگی برای خدمت در زمینه شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه وضعیت آمل به لحاظ ساخت‌وسازهای غیرمجاز بهتر از برخی شهرهاست، اظهار داشت: در شهرهای ساحلی این ساخت‌وسازها بیداد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز بناهای تاریخی به شدت مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، افزود: این امر نشان می‌دهد که باید پیگیری‌ها بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار آمل با بیان اینکه امروز مجتمع‌های بزرگ تجاری در مرکز شهر آمل دارای پارکینگ تعریف شده نیستند، تصریح کرد: این امر مشکلات ترافیکی را دو چندان می‌کند.

وی با اعلام استفاده از خیابان‌های شهر حق همه شهروندان است، گفت: این خیابان‌ها مسیر تعریف شده‌ای دارد و برای استفاده عموم است.

اکبرزاده با انتقاد از اینکه مکان‌های تجاری دارای پارکینگ و سرویس بهداشتی نیستند، اظهار داشت: نگاه درآمدی در برخی پروژه‌ها واقعا باید حذف شود.

وی تاکید کرد: مصالح عمومی و دغدغه توسعی شهری باید در اولویت‌ برنامه‌ها قرار داشته باشد.

انتهای‌ پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول