اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

تمام خیابان‌های مشهد به پارکینگی برای خودرو تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تمام خیابان‌های مشهد به پارکینگی برای خودرو تبدیل شده است.

تمام خیابان‌های مشهد به پارکینگی برای خودرو تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد داوودآبادی ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد به مشکل پارکینگ در مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه که اکنون در سطح شهر مشهد مشاهده می‌شود این است که به دلیل کمبود پارکینگ در سطح خیابان‌های مشهد اکنون تمام خیابان‌‌ها به پارکینگی برای خودروها تبدیل شده است.
رئیس کمیسیون فنی و طرح ‌ریزی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اگر اکنون به مشکل خیابان‌های مشهد رسیدگی نشود و مورد بررسی قرار نگیرد در آینده‌ای نزدیک و در حدود 10 سال آینده خیابان‌های مشهد با مشکلات مشابه خیابان‌‌های تهران مواجه می‌شود.
وی در ادامه به محدودیت‌های ترافیکی موجود در سطح شهر مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: تا چه زمان باید این محدودیت‌ها در سطح شهر مشهد اجرا شود آیا نباید برای اجرای این محدودیت‌ها در سطح شهر برنامه‌ریزی منسجم و کاملی داشت.
رئیس کمیسیون فنی و طرح‌‌ریزی شورای اسلامی شهر مشهد با طرح سوالات دیگری ادامه داد: توسعه حمل و نقل عمومی چگونه امکان‌پذیر می‌شود اگر برای این امر برنامه‌ریزی نداشته باشیم.

* چگونه جبران کسر پارکینگ هتل‌های مشهد را می‌توان جبران کرد
داوودآبادی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که در ارتباط با تامین پارکینگ در مشهد وجود دارد نیاز هتل‌ها و مهمان پذیر‌های خیابان تهران مشهد به پارکینگ است.
رئیس کمیسیون فنی و طرح‌‌ریزی شورای اسلامی شهر مشهد تاکیدکرد: بر این اساس چگونه می‌توان کسر پارکینگ هتل‌ها و مهمان پذیرهای حاشیه خیابان تهران مشهد را برطرف کرد.
وی در ادامه به بودجه موجود در حوزه پارکینگ‌سازی برای شهر مشهد اشاره کرد و گفت: آنچه که مسلم است در چند سال آینده نمی‌توان با این بودجه به احداث پارکینگ‌های موجود در شهر مشهد براساس نیاز آن زمان اقدام کرد.

*برنامه‌های احداث پارکینگ نیاز جاری شهر را برطرف می‌کند
رئیس کمیسیون فنی و طرح‌‌ریزی شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه خواستار نگاه عمیق اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به وضعیت پارکینگ‌سازی در سطح شهر مشهد و نیاز آینده این شهر به این مکان شد و اظهار داشت: برنامه‌های احداث پارکینگ نیاز جاری شهر را برطرف می‌کند که این به طور قطع نمی‌تواند جبران کننده نیاز آینده مشهد برای پارکینگ باشد.
در ادامه غلامرضا زعیمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط احداث دو پارکینگ بزرگ و ارائه خدمات به زائران گفت: یکی از مسائل مهم در ارتباط با ایجاد پارکینگ در سطح شهر مشهد فراهم کردن شرایط برای ایجاد پارکینگ در سطح شهر است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد افزود: برای تامین نیاز شهر مشهد به پارکینگ باید سرمایه‌گذاری‌ها در سطح شهر را به ایجاد پارکینگ در حاشیه شهر به منظور جلوگیری از تمرکززدایی در سطح شهر سوق داد.
در ادامه جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد طرح پیشنهادی در ارتباط با احداث دو پارکینگ بزرگ در مشهد با رای اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مخالفت شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول