اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکمیلی/

مدارس گرگان و شرق گلستان در شیفت صبح تعطیل شد

خبرگزاری فارس: مدارس گرگان و شرق گلستان در شیفت صبح تعطیل شد.

مدارس گرگان و شرق گلستان در شیفت صبح تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان در پی بارش برف و باران و ناپایداری جوی، مدارس مقطع ابتدایی و راهنمایی شیفت صبح در شهرهای شرق و مرکز استان گلستان از سوی اداره آموزش و پرورش این استان تعطیل اعلام شد.

هم‌اکنون مدارس مقطع متوسطه شیفیت صبح و بعد از ظهر استان گلستان باز بوده و دانش‌آموزان سراسر استان می‌توانند در مدارس خود حاضر شوند همچنین در شهرهای غرب استان شامل کردکوی، بندرترکمن، بندرگز، گمیشان مدارس در تمام مقاطع باز است.

اداره کل هواشناسی استان گلستان در اطلاعیه شماره 27 خود اعلام کرده بود از اوائل شب جمعه 21 بهمن ماه استان تحت تاثیر سامانه سرد بارشی قرار می‌گیرد که پیامد آن وزش باد، مواج شدن دریا، افزایش ابر و بارش برف و باران است.

ضمن اینکه دمای هوا نیز کاهش محسوسی به میزان هشت تا 12 درجه سانتی‌گراد خواهد داشت، این وضعیت به تناوب تا صبح دوشنبه 24 بهمن تداوم خواهد داشت.

اداره کل راه و ترابری استان گلستان هم اعلام کرد در حال حاضر تمام راه‌های استان باز بوده و تنها محور خوش‌ییلاق از مسیر استان سمنان در حال حاضر بسته است.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول