اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف چهارمحال و بختیاری:

تندیس‌های برفی بیداری اسلامی مردم را فریاد می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت جوانان هنرمند در جشنواره برفی و خلق تندیس‌‎هایی از بیداری اسلامی گامی موثر در راستای نهادینه سازی ارزش‌های انقلاب است.

تندیس‌های برفی بیداری اسلامی مردم را فریاد می‌کند

حجت‌الاسلام البرز رئیسی در حاشیه برگزاری پنجمین برف‌آورد سالانه شهر برفی چلگرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری امر به ورزش امر به معروف است.

وی افزود: برهمین اساس لازم است تا توجه خاصی در راستای فراهم سازی بسترهای لازم به منظور شکوفایی استعدادهای جوانان در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از سوی مسئولان مبذول داشته شود.

رئیسی طرح موضوع بیداری اسلامی را به‌عنوان یکی از محورهای این جشنواره را قابل تأمل دانست و گفت: شرکت جوانان هنرمند برخوردار از ذوق و رایحه هنری در این جشنواره و خلق تندیس‌‎هایی از مهم‌ترین بحث سیاسی دنیای امروز گامی مهم و موثر در راستای نهادینه سازی ارزش‌های انقلاب و تحکیم اصول اسلامی آن است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری برگزاری این جشنواره را در این منطقه از دیگر نکات بارز آن برشمرد و گفت: منطقه شیخ علیخان چلگرد از فرهنگ غنی اسلامی و مذهبی برخوردار است که برگزاری چنین جشنواره‌هایی در این منطقه با در نظر گرفتن ارزش دینی و مذهبی فرهنگ مردم منطقه بستر ارتقای فرهنگی منطقه را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

وی برگزاری جشنواره‌های هنری را اقدامی موثر در راستای جذب توریسم و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان برشمرد و گفت: با توجه به تأثیرات اقتصادی حضور توریسم در منطقه و رونق اقتصادی که در پی آن ایجاد خواهد شد برگزاری هرچه کامل‌تر و بهینه‌تر اینگونه جشنواره رونق اقتصادی منطقه را موجب خواهد شد.

رئیسی خواستار برنامه‌ریزی دقیق‎تر به‌منظور برگزاری جشنواره‌های هنری در این استان شد و افزود: نیاز است تا با توجه به پیامدهای مثبت و ارزشمند برگزاری اینچنین برنامه‌های فرهنگی و هنری چند ماه پیش از برگزاری آن برنامه‌ریزی‌های گسترده‌تری در راستای جذب افراد هنرمند، تعبیه امکانات مناسب، جانمایی جایگاه بازدید مردمی و مسئولان در حاشیه این جشنواره صورت بگیرد تا رونق بیش از پیش آن را به نظاره بنشینیم.

پنجمین برف‎آورد سالانه شهر برفی چلگرد از 17 بهمن ماه لغایت 20 بهمن در منطقه گردشگری شیخ علیخان از توابع شهرستان کوهرنگ در حال برگزاری است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول