اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهاوند صورت گرفت

تجلیل از 30 نفر نخبه علمی، فرهنگی و ادبی

خبرگزاری فارس: 30 نفر از نخبگان و برگزیدگان مسابقات علمی، فرهنگی و ادبی و پذیرفته‌شدگان دو رقمی کنکور سراسری در نهاوند تجلیل شدند.

تجلیل از 30 نفر نخبه علمی، فرهنگی و ادبی
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفدهمین سال فعالیت مؤسسه فرهنگی علیمرادیان نهاوند از 30 نفر از نخبگان و برگزیدگان مسابقات علمی، فرهنگی و ادبی و پذیرفته‌شدگان دو رقمی کنکور سراسری امسال تجلیل شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم نهاوند را در حال جهش و حرکت به سمت شهر دانشگاهی ذکر کرد و ادامه داد: این شهرستان در سال آینده به یکی از قطب‌های دانشگاهی غرب کشور تبدیل خواهد شد.

مهدی سنایی با اشاره به خدمات مؤسسه فرهنگی علیمرادیان افزود: این مرکز با استفاده از نظرات سازنده کارشناسان، نخبگان و اندیشمندان موجب تحول فرهنگی این شهرستان و معرفی آن در زمینه‌های رسوم مختلف و اصیل در کشور شده است.

وی برگزاری همایش‌های مختلف در طول سال توسط این مؤسسه را گام مهمی برای جذب نیروهای دلسوز و کاردان برای توسعه نهاوند خواند و ابراز داشت: این مؤسسه هر ماه با چاپ و تکثیر کتابی تحت عنوان فرهنگیان نهاوند نقش مهم خود را در پیشرفت نهاوند در زمینه‌ها ایفا کرده است.

فرماندار نهاوند نیز مؤسسه فرهنگی علیمرادیان را به دلیل عدم وابستگی به هیچ جریان و حزب خاصی را یکی از مؤسسات موفق در کشور خواند و ادامه داد: این مؤسسه موجبات شناخت بیشتر اهل فرهنگ و هنر را فراهم آورده است.

اسماعیل زارعی‌کوشا با اشاره به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای احداث ساختمان دانشگاه نهاوند از تأمین زمین به مقدار 50 هکتار برای ساخت این فضای علمی و فرهنگی خبر داد و ابراز داشت: توجه دولت و مسئولان اجرایی استان به توسعه آموزش عالی توانسته نخستین مجتمع آموزش عالی ویژه خواهران غرب کشور را در نهاوند ایجاد کند.

وی از ایجاد رشته‌های کارشناسی مهندسی صنایع و اقتصاد کشاورزی با هدف بومی‌سازی دانش رشته‌های مذکور در نهاوند خبر داد و ابراز داشت: بیش از 6 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی نهاوند مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول