اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انجام می‌شود

تجلیل از 2 هزار نخبه صنعت نفت در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از تجلیل از 2 هزار نخبه صنعت نفت در پارس جنوبی خبر داد.

تجلیل از 2 هزار نخبه صنعت نفت در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجتبی دزفولی‌نسب بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی در منطقه ویژه پارس تدارک دیده شده و در روزهای مختلف این دهه برگزار می‌شوند.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطرنشان کرد: جشن شکوفه‌های انقلاب با هدف تجلیل از فرزندان فرهیخته و نخبه کارکنان شاغل در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس، در سال جاری به صورت یکپارچه برگزار می‌شود.

دزفولی‌نسب تصریح کرد: این جشن‌ها همزمان با آغاز ویژه برنامه‌های سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر به ترتیب در شهرهای تهران، شیراز، بوشهر، جم، مشهد مقدس، اصفهان، رامسر، اهواز و تبریز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری این جشن‌ها به صورت متمرکز و یکپارچه برای نخستین بار در شورای هماهنگی روابط عمومی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس مصوب شد و روسای روابط عمومی شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی برای تجلیل از دو هزار نفر از فرزندان فرهیخته (دانش‌آموز و دانشجوی ممتاز و نخبه) کارکنان صنعت نفت در منطقه ویژه پارس برنامه‌ریزی کردند.

این مسئول ادامه داد: روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس به منظور یکپارچه‌سازی فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری در منطقه ویژه پارس گام‌های مهمی برداشته است.

وی اذعان داشت: هماهنگی بیشتر فعالیت شرکت‌ها و شتاب در اجرای مناسب برنامه‌ها نیز از دیگر اهداف مهم یکپارچه‌سازی فعالیت روابط عمومی‌هاست که برگزاری جشن بزرگ شکوفه‌های انقلاب تمامی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه، در این راستا اجرایی شده است.

دزفولی‌نسب یادآور شد: برای پرورش استعداد و ارتقای انگیزه فعالیت‌های علمی و اجتماعی در میان آینده‌سازان صنعت نفت، برگزاری اردوهای تابستانی و مراسم تجلیل از فرهیختگان و نخبگان علمی صنعت نفت در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس افزود: نخستین مرحله از جشن شکوفه‌های انقلاب شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه روز گذشته در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول