اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

کرمان در حوزه سینما ظرفیت‌ بالایی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: استان کرمان در حوزه سینما و تولید فیلم دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است.

کرمان در حوزه سینما ظرفیت‌ بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی شنبه شب در آیین اختتامیه اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کرمان با گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: رهاورد انقلاب اسلامی، آزادی و آزادگی ملت ایران بود و عزت، مجد، کرامت و شکوه را برای ایران به ارمغان آورد.

وی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی موجب قطع وابستگی‌ها شد و امروز نیز شاهد اقبال بشریت طالب صلاح و رستگاری به این انقلاب هستیم.

سعیدی افزود: خدا را شاکر هستیم که نعمت به جمهوری اسلامی عطا کرد تا همه آزادگان جهان برای رهایی از چنگال ظلم و استبداد به آن روی آورده‌اند.

وی عنوان کرد: رهاورد انقلاب اسلامی از بهمن سال 89 تا بهمن 90 سقوط چهار دیکتاتور است که افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

سعیدی تصریح کرد: ایرانیانی که 23 سال در مسیر تثبیت اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ثبات قدم نشان دادند، امروز با حضور در صحنه‌های مختلف، بسترهای قطع وابستگی را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها، قله‌های قطع وابستگی را دانشمندان ایران اسلامی فتح کردند و جمهوری اسلامی را به جایگاهی ارتقا می‌دهند که در آینده نزدیک مرکز ثقل آموزه‌های کمال‌جویی و کمال‌گرایی باشد.

سعیدی ابراز داشت: امروز ملت رشید ایران با وجود تبلیغات مسموم قدرت‌های استکباری از طریق فضای سایبری، وسیع‌تر از سال‌های گذشته، سیلی محکم‌تری به دشمن وارد کردند که روزهای طولانی در تحقیر به سر می‌برند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اکران پنج فیلم‌ جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کرمان گفت: در سال جاری و با رویکرد خوب دبیرخانه جشنواره همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تهران، این فیلم‌ها در 9 استان نیز اکران شد.

وی بیان داشت: بر اساس برآورد اعلام شده در روزهای نخستین اکران این فیلم‌ها، روزانه 900 نفر و در روزهای پایانی روزانه یک هزار و 200 نفر برای دیدن این فیلم‌ها در سینما شهرتماشای کرمان حضور یافتند.

سعیدی عنوان کرد: استان کرمان در حوزه سینما و تولید فیلم دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است که باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود: جشنواره فیلم فجر فرصت مغتنمی برای اهالی سینما و فیلمسازان کرمان است تا با همدلی، تعامل ونگاه موشکافانه به نفس تولیدات حوزه سینما بپردازند و بهره‌گیری لازم را برای آثار پسندیده ببرند.

سعیدی با اشاره به اینکه دنیای استکبار و هالیوود روزانه تولیدات انبوهی را وارد بازار می‌‌کنند، ابراز داشت: در دعوای فرهنگی باید حرف حساب داشت و آن نیز منوط به تولیدات ماست، باید دید به چه میزان زمینه را برای سینماگران فراهم کرده‌ایم.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول