اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی خبر داد

بازسازی 727 کیلومتر شبکه آب روستایی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 727 کیلومتر از شبکه توزیع آب روستایی آذربایجان غربی اصلاح و بازسازی شده است.

بازسازی 727 کیلومتر شبکه آب روستایی آذربایجان غربی

رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال جاری شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی 40 کیلومتر از خطوط انتقال آب روستایی را اصلاح و بازسازی کرده است.

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام گرفته در این زمینه، تصریح کرد: اصلاح و نشت‌یابی مخازن آب در 112 مورد، تعویض کنترخراب به تعداد 3 هزار و 984 دستگاه، نصب کنتور حجمی در مخازن ذخیره و تولید به تعداد 120 دستگاه و شناسایی و تبدیل انشعاب‌های غیرمجاز به مجاز به تعداد 511 فقره از دیگر اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.

این مسئول در ادامه به اقدامات انجام گرفته در بخش مدیریت مصرف و کاهش آب بدون مصرف در استان، خاطرنشان کرد: در این راستا موضوعات اصلاح الگوی مصرف از طریق امامان جماعت، فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه مورد توجه بود.

اکبری در ادامه با تاکید بر انجام فرهنگ ‌سازی‌های لازم در این زمینه، گفت: پخش بروشور، توزیع بسته‌های فرهنگی و برگزاری 3 جشنواره آب در روستاهای استان آذربایجان غربی از جمله این اقدامات فرهنگی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت، اظهار داشت: به کارگیری سرشیرهای کاهنده آب، باز سر خوانی آب در منازل، نحوه نگهداری از لوله‌ها و کنتور در زمستان و سرمای شدید از اقداماتی است که در بحث مدیریت مصرف در روستاهای استان انجام گرفته است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول