اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

مردم شهیدپرور زرند با انقلاب تجدید میثاق کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور مردم شهیدپرور زرند با انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

مردم شهیدپرور زرند با انقلاب تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، امروز در طلیعه سی و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ‌مردم همیشه در صحنه و وفادار به انقلاب اسلامی در شهرستان زرند‌ اعم از زن و مرد، پیر و جوان از نخستین ساعت‌های صبح پای پیاده از نقاط مختلف این شهرستان خود را به میدان 22 بهمن محل برگزاری مراسم راهپیمایی رساندند‌.

مردم شهیدپرور زرند بار دیگر به دشمنان انقلاب به ویژه امریکای جهانخوار ثابت کرند که این نظام متکی به مردم است و تهدید و تحریم نه تنها تأثیری بر اراده پولادین آن‌ها ندارد، بلکه عزم آن‌ها را برای مقابله با جبهه استکبار راسخ‌تر کرده است.

موج عظیم راهپیمایان در حالی که پیشاپیش آنان امام جمعه‌، فرماندار‌، نماینده مردم زرند‌ و جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی‌، خانواده‌های معظم شهدا‌، جانبازان و ایثارگران در حرکت بودند با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین، "انقلاب انفجار نور بود"، "22 بهمن ماه یوم‌الله است"،‌ "ای رهبر آزاده‌، آماده‌ایم، آماده" و همچنین پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، پیام استکبار‌ستیزی به گوش جهانیان رساندند و حمایت همه‌جانبه خود از انقلاب اسلامی‌، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه را به نمایش گذاشتند.

حضور پرشور و گسترده جوانان و نوجوانان در این مراسم حال و هوای‌ خاص به این مراسم بخشید و با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب دندان‌شکنی به تهدیدات اخیرا دادند و بار دیگر دین خود را به آرمان‌های انقلاب ادا و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

این مراسم باشکوه با قرائت قطعنامه‌ پایانی و صدای تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت. 

‌در این مراسم پس از اجرای برنامه‌های ویژه و اجرای سرود توسط گروه سرود ستاد دهه فجر‌، برنامه‌های ویژه ادامه یافت.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول