اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان:

حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب موجب سردرگمی دشمن شد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: موج عظیم حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی باعث سردرگمی و یاس و درماندگی دشمنان داخلی و خارجی شده است.

حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب موجب سردرگمی دشمن شد

بهرام ایلخاص‌زاده در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مردم امروز حماسه‌ای تاریخی را خلق کردند که همه دنیا را مبهوت کرد.

وی افزود: موج عظیم حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی باعث سردرگمی و یاس و درماندگی دشمنان داخلی و خارجی شده است.

معاون استاندار آبادان با اشاره به تقارن جشن پیروزی انقلاب اسلامی به موج گسترده بیداری اسلامی در نیا خاطرنشان کرد: روز 22 بهمن ماه امسال به دلیل تحولات خاورمیانه  و شکل گرفتن موج بیداری اسلامی و به ثمر نشستن مقاومت ملت‌های منطقه و تاثیری که الگوی انقلاب اسلامی بر این حرکت‌ها داشته است، جمهوری اسلامی ایران را به یک الگوی قابل توجه برای کشورهایی بدل ساخته که در پی رسیدن به حقوق خودشان هستند.

وی افزود: این موج بیداری اسلامی که تاثیر گرفته از انقلاب اسلامی است بر ناکامی‌های آمریکا افزوده و منجر به شکست دکترین خاورمیانه بزرگ و فرآیند دمکراسی سازی آنان در منطقه شده است.

به گفته وی، توطئه‌های آمریکا و غرب نه تنها منافع آنان را تامین نکرد، بلکه فرصت‌های تاریخی را پیش روی جمهوری اسلامی ایران گذاشت تا با بهره گیری از ظرفیت حضور پر شور مردم در صحنه‌های مختلف تراز سیاسی جمهوری اسلامی ایران را در تحولات منطقه ارتقاء داده و عمق استراتژیک ما را در جهان اسلام افزایش دهد که بر همین اساس آنچه که می‌تواند باعث ناکامی قدرت‌های سلطه در منطقه شود حضور پر شور مردم  در عرصه‌های مختلف همچون راهپیمای  امروز 22 بهمن است تا ملت ایران آزمون‌های بزرگ 33 ساله خویش را تکمیل کند.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر ترفندهای قدرت‌های سلطه را که در این 33 سال بعد از انقلاب تجربه کرده‌اند، با شکست روبرو خواهند کرد.

وی گفت: حضور پر رنگ مردم در این روز می‌تواند هم به دفع تهدیدات طراحی شده دشمنان کمک کند و هم ظرفیتی باشد برای نمایش اقتدار، انسجام و همبستگی ملت ایران بر سر اصول ، آرمان‌ها، مبانی انقلاب تا با این ظرفیت همه مسئولان در راستای تحقق اهداف نظام با وحدت کلمه در حل مسایل و مشکلات داخلی اهتمام ورزند.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری هم موج بیداری را در دل ملت‌های انقلابی منطقه زنده کرد، هم با تبیین همه جانبه عرصه‌های داخلی و بین المللی زمینه تحولات بنیادینی که قرار است در آینده شکل بگیرد را بر اساس یک نقشه راه جامع ترسیم کردند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول