اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاجی بابایی:

ولایت‌فقیه تنها عامل اقتدار و استواری نظام است

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه ولایت‌فقیه تنها عامل اقتدار و استواری نظام تلقی می‌شود گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس افزایش اقتدار و امنیت ملی را به همراه دارد.

ولایت‌فقیه تنها عامل اقتدار و استواری نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در یوم‌الله 22 بهمن و با حضور در بین راهپیمایان همدانی اظهار کرد: رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی را در 33 سال اخیر استوار و پرافتخار نگه داشته است و همراهی ملت نیز در پاسداشت خون شهدا و تبعیت از فرمانده کل قوا بی‌نظیر و همیشگی است.

وی افزود: همراهی امام و رهبری به سخنرانی و شعار نیست بلکه التزام عملی و عملاً پیرو رهبر بودن شاخص و معیار سنجش ولایت‌پذیری افراد است.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه پیروزی و موفقیت کشور را مدیون امام و رهبری هستیم، گفت: همه ملت‌های دنیا که چشمشان به نظام جمهوری اسلامی است بدانند امروز ایران در اوج قدرت است و توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی کفر ملت ایران را ذره‌ای به عقب نشینی وادار نمی‌کند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام از ابتدای انقلاب توطئه‌های خود را بر سه محور قرآن و اسلام،‌ رهبری و مردم پایه ریزی کرده‌اند و درصدد جدایی این سه مؤلفه از یکدیگر هستند.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه تسلیم توطئه‌های دشمنان نخواهد شد، گفت: حمله به اسلام و مسلمانان، راه‌اندازی ترورهای خیابانی و فعالیت هزاران شبکه رادیویی و تلویزیونی تنها برای ایجاد فاصله بین نظام، رهبری و مردم است. هرکسی در هر جایگاه و مقامی باشد اگر کوچکترین زاویه‌ای با رهبر انقلاب پیدا کند یقیناً از نظر مردم منحرف شده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آمریکا توان جنگ نظامی با ایران را ندارد، اضافه کرد: اگر ایالات متحده بخواهد تئوری جنگ با ایران را عملیاتی کند آمریکا ده‌ها برابر از این اتفاق متضرر خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات و لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأِی تصریح کرد: مهم‌ترین امتحان ما در یک ماه آینده مشارکت در انتخابات و حضور گسترده و در نتیجه افزایش اقتدار و امنیت ملی است.

حاجی‌بابایی در پایان تأکید کرد: هرکسی با هر عنوانی بخواهد حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کم رنگ جلوه دهد و یا مانعی به وجود آورد اگر آمریکایی نباشد یقیناً در مسیر آمریکا است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول