اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

ملت ایران ولایت را رها نخواهند کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج گفت: ملت ایران ولایت را رها نخواهند کرد.

ملت ایران ولایت را رها نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محسن کازرونی دقایقی پیش با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پشتیبان ولایت و حامی خون شهدای گران‌قدر ایران اسلامی بوده و هرگز دست از آرمان‌های انقلاب برنخواهند داشت.

وی ادامه داد: وحدت و هم‌بستگی بین مردم و مسئولان نظام یکی از ویژگی‌های مهم این انقلاب است، لذا این وحدت و اقتدار بار دیگر امروز با حضور پرشور مردم به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه کرج تأکید کرد: مردم استان البرز با حضور خود در این راهپیمایی ضمن تجدید عهدی دوباره با آرمان‌های بالای این نظام شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سرداد‌ند.

کازرونی تصریح کرد: استقلال‌طلبی مردم این انقلاب یکی از آرزوهای دیرینه این ملت بود تا از سلطه غرب خارج شوند و این امر با توکل به خداوند به وقوع پیوست.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران هرگز حاضر نخواهند شد تا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از دست بدهند لذا با پشت کردن به خواسته‌های دشمنان به آنان فهماندند که اقتدار ملت ایران از بین رفتنی نیست و هرگز خدشه‌دار نخواهد شد.

امام جمعه کرج اذعان داشت: تهدیدات و تحریم‌ها علیه ایران توسط دشمنان به جایی نخواهد رسید و دشمنان در این صحنه مبارزه نیز با هم با شکست بزرگی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول