اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار البرز:

غرور و اقتدار ملت ایرانی به جهانیان اثبات شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز گفت: در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دگر غرور و اقتدار ملت ایرانی به جهانیان اثبات شد.

غرور و اقتدار ملت ایرانی به جهانیان اثبات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج ناصر رجبی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این حضور پرشور و با صلابت ملت ایران توانست بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کند و آنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارد.

وی ادامه داد: دشمنان بر این تصور بودند که می‌توانند با تبلیغات منفی علیه ایران مردم را از حضور در این صحنه باز دارند اما حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به دشمنان شرق و غرب نشان داد که سرنوشت کشور برای ملت ایران مهم بوده و مردم هرگز حاضر نخواهند شد تا اهداف و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بهای ناچیزی از دست بدهند.

این مسئول با بیان این که توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان همیشه دامنگیر خود آنان است، تصریح کرد: ایران اسلامی با داشتن مردمی فهیم، ولایتمدار، آگاه و هوشیار هرگز در برابر توطئه‌های دشمنان شکست نخواهد خورد و همیشه پیروز میدان خواهند بود.

* ولایتمداری مردم رمز پیروزی

رجبی با بیان این که ولایتمداری مردم ایران رمز موفقیت و پیروزی آنان در تمام صحنه‌ها بوده است افزود: مردم ایران با پشتیبانی از مقام معظم رهبری و پیروی از دستورات ایشان تاکنون در تمام برهه‌ها پیروز بودند.

وی گفت: امروز دشمنان با اقدامی دیگر چون تحریم و تهدید نظامی در نظر دارند تا روحیه مردم را تضعیف کنند اما باید گفت که دشمنان هرگز قادر نخواهند بود که با این اقدامات مردم ایران را از آرمان‌های نظام و رهبری دور کنند.

* حضور در انتخابات صحنه دیگری از اقتدار مردم خواهد بود

معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز در ادامه سخنان خود به نزدیکی زمان برگزاری نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات صحنه دیگری از اقتدار مردم خواهد بود که در 12 اسفندماه به نمایش گذاشته خواهد شد.

رجبی با تأکید بر این که  دشمنان برای این مهم نیز توطئه‌ها و نقشه‌های پلید کشیده‌اند افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود دست از توطئه برنمی‌دارند لذا مردم با هوشیارانه در صحنه انتخابات حضور داشته باشند.

وی در پایان گفت: مطمئن هستیم که در صحنه انتخابات مردم، مسئولان را تنها نگذاشته و بار دیگر مهر  انتخابات را با حضور چشمگیر خود در صفحات شناسنامه‌هایشان ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول