اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورمحمدی در جمع راهپیمایان 22 بهمن اصفهان - 2

انتخابات صحنه بروز تقوای سیاسی مردم ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در حال حاضر تقوای سیاسی برای مردم ایران، حضور در صحنه انتخابات است.

انتخابات صحنه بروز تقوای سیاسی مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در جمع راهپیمایان 22 بهمن اصفهان در میدان امام (ره) اظهار داشت: سهم تقوای سیاسی مردم، انتخاب بهترین فرد و فرستادن وی به مرجع قانون‌گذاری کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تقوا به چند بخش تقسیم می‌شود، افزود: تقوای فکری از جمله این موارد است و طبق آن باید سعی کنیم تفکر ناب اسلامی را هدف قرار دهیم و از مبدأ سالم سیراب بشویم و گرفتار جریانات انحرافی و التقاطی نشویم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تقوای عملی و اخلاقی را یکی دیگر از موارد مختلف تقوا دانست و تصریح کرد: باید سعی کنیم اخلاق را در کشور پیاده کنیم چرا که ملت اسلامی باید سرآمد اخلاق باشد.

وی تقوای اداری را مخصوص مسئولان و کارکنان نظام دانست و بیان داشت: تقوای اداری یعنی اینکه من کارمند بدانم وظیفه‌ام تحصیل رضایت مردم است و نسبت به انجام وظیفه‌ام جدی باشم.

پورمحمدی نمونه تقوای اجتماعی را حضور در صحنه یک ملت دانست و اضافه کرد: حضور شما و انجام وظیفه دقیقه مردم به معنای تقوی اجتماعی است.

وی در ادامه شناخت مردم از وظایفشان را جزو تقوای سیاسی آنها عنوان کرد و ادامه داد: انتخابات صحنه بروز تقوای سیاسی مردم ایران است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه ملت باید سعی کند وظیفه خود را انجام دهد، افزود: سهم تقوای سیاسی مردم، انتخاب بهترین فرد و فرستادن وی به مرجع قانون‌گذاری کشور است.

وی در ادامه به تقوای سیاسی مسئولان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تقوای سیاسی مسئولان از قدرت خود این است که این افراد از قدرت برای منافع خود استفاده نکنند و برای اعتلا، عزت و وحدت کشور گام بردارند.

پورمحمدی در ادامه به تقوای اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: تقوای اقتصادی برای مردم این است که امروز دشمن ما را تحریم می‌کند و باید هوشیار باشیم نباید در برابر دشمن فرش قرمز پهن کنیم، ما باید در مصرف قناعت کنیم تا دشمن مأیوس شود.

وی خطاب به مسئولان نظام نیز گفت: تقوای مسئولان این است که آنها باید در برابر دشمنان خوب تصمیم گرفته و به وقت تصمیم بگیرند تا دشمن احساس نکند از این رخنه‌ها می‌تواند استفاده کند.

پورمحمدی تصریح کرد: اگر این‌گونه عمل کنیم خداوند وعده داده که اگر ایستادگی کنید نقشه‌های دشمن شما را به مخاطره نمی‌اندازد و شما را از پا در می‌آورد و خدا به آنچه که دشمنان شما انجام می‌دهند آگاه است.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: به دشمن اعلام می‌کنیم این مسیر کودکان، جوانان، افراد مسن و تمام اقشار در میدان حاضر شده‌اند تا یک جبهه متحد تشکیل دهند و در برابر دشمن بگویند که تا آخر ایستاده و پیروزی از آن ماست و راه ما راه موفقیت و نجات است. 

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول