اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: وحدت کلمه و همدلی بین آحاد مردم ایران رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تداوم آن بوده است.

وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مردم شهرضا هم صدا و هم پیمان با مردم سایر نقاط کشور از نخستین ساعت‌های صبح امروز با تجمع در خیابان حکیم فرزانه این شهر، آمادگی خود را برای ثبت یک روز به یادماندنی دیگر در تاریخ این ایران اسلامی اعلام کردند.

راهپیمایان شهرضائی اعم از پیرو جوان و زن و مرد،که بر اساس برنامه اعلام شده باید مسیر خیابان حکیم فرزانه به سمت فلکه مرکزی، خیابان شهید بهشتی و سپس خیابان شهید طباطبایی را طی می‌کردند، در مسیر راهپیمایی با شعارهای دشمن شکن "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر انگلیس" انزجار خود را نسبت به سیاست‌های شوم دنیای استکبار اعلام کردند.

در پایان راهپیمایی و در تجمع چندین هزار نفری مردم شهرضا، حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی امام جمعه شهرضا در سخنانی با اشاره به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران افزود: برپاداشتن معارف و دستورات قرآن کریم یکی از بزرگ‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: وحدت کلمه و پیروی از فرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از مهم‌ترین عوامل پایداری و صلابت انقلاب اسلامی ایران طی سی و چهار سال گذشته بوده است.

یعقوبی با تشریح عوامل پیروی انقلاب اسلامی بیان داشت: ایمان به خداوند، برخورداری از رهبری شایسته، اتحاد ، همبستگی، استقامت و بردباری مردم در برابر مشکلات از مهم‌ترین علل و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

امام جمعه شهرضا با اشاره به نقش حمایت مردم از مسئولان در ادوار مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسئولان باید بدانند مردم شریف ایران شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و مشکلاتی همچون بیکاری و ازدواج قشر جوان است باید همواره مد نظر مسئولان باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقش آن در آینده کشور اضافه کرد: تشکیل مجلس صالح و متشکل از نمایندگان متخصص و وظیفه شناس، امری است که تحقق آن به اراده مردم بزرگوار بستگی دارد و امیدواریم مردم با حساسیت خاصی به انتخاب نمایندگان شایسته اقدام کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول