اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

در برابر تحریم‌ها هیچ سستی و اضطراب نداریم/ پیوند امت و ولایت محکم‌تر شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: اگر امروز آمریکا ما را تحریم می‌کند باید اعلام کنیم که ملت ما در برابر تحریم‌ها هیچ سستی و اضطراب ندارد.

در برابر تحریم‌ها هیچ سستی و اضطراب نداریم/ پیوند امت و ولایت محکم‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام رضا تقوی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در شیراز اظهار داشت: ما به آمریکا می‌گوییم بدان که ملت ما همان ملت سال 57 است و مردم ما در برابر دشمن یکپارچه ایستادگی می‌کنند.

تقوی ادامه داد: امروز محور دشمن ولی‌فقیه و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای است و باید آمریکا و عوامل مزدور خود با چشم‌های مسلح و غیرمسلح این جمعیت حاضر در راهپیمایی را ببینند و بدانند که هیچ حرکتی نمی‌توانند علیه ملت ما انجام دهند.

وی تصریح کرد: جمعیتی که در راهپیمایی امروز با این روحیه و عظمت یکپارچه به صحنه آمدند در واقع پیوند خود را با آرمان‌های انقلاب تجدید کردند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بیان کرد: امروز باید محور وحدت رهبری در کشور ما رهبری باشد و هرگز نباید آن را رها کرده و هوشمندانه از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنیم.

تقوی اضافه کرد: امروز به جایی رسیدیم که دشمن برای متوقف کردن حرکت ما دانشمندان را ترور می‌کند و باید بگوییم که در این راه نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی گفت: باید چنین حماسه‌ای را در روز اخذ رأی مردم با آمدن پای صندوق‌های رأی از خود به نمایش بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تفسیر معنی فجر در سوره فجر اشاره و تصریح کرد: فجر از لحاظ لغت خط نقره‌فامی بوده که در پایان شب در سینه افق ظاهر می‌شود و نقطه نورانی است که در دل سیاهی‌ها خود را نشان می‌دهد.

تقوی بیان داشت: فجر آن زمانی است که سیاهی‌ها فرار می‌کنند و نوید نور و نورانیت را نشان می‌دهد و در حقیقت فریاد روشنایی و معنای مرگ تاریکی است.

وی ادامه داد: در 12 بهمن 57 نیز امام خمینی (ره) آمد تا محور وحدت شود و به ملت معنا دهد و با وحدت اقتدار به وجود آورد و از سکوت فریاد خلق کند تا ملت را از بردگی به آزادگی برساند.

تقوی گفت: اگر ملت امام نداشت این وحدت نبود و اگر وحدت نبود این نهضت به وجود نمی‌آمد و به پیروزی نمی‌رسید.

وی ادامه داد: امام (ره) با نثار جان و انفاق خود این انقلاب را پیش برد و عاشقانه آن را به پیروزی رساند و این مملکت را ساخت.

به گزارش فارس، راهپیمایان در پایان پس از قرائت بندبند قطع‌نامه سراسری ندای تکبیر سر دادند.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول