اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

ملت ایران در مقابل تحریم‌ها آبدیده شدند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: ملت ایران در مقابل تحریم‌ها آبدیده شدند.

ملت ایران در مقابل تحریم‌ها آبدیده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ساری با بیان اینکه ولایت فقیه ضد دیکتاتوری است، اظهار داشت: ولایت فقیه ناظر بر اعمال مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه اندیشه دیدگاه انقلاب اسلامی محدودیت جغرافیایی ندارد و فراگیر است، یادآور شد: تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها داشتن ایدئولوژی و ولایت فقیه است.

ابراهیمی با بیان اینکه هر انقلابی دارای انقلاب ثانویه است، تصریح کرد: حزب‌الله لبنان کانون ثانویه انقلاب اسلامی است.

وی وجه تمایز انقلاب اسلامی را با سایر انقلاب‌ها مردمی بودن دانست و بیان کرد: نقش همه صنوف در پیدایش انقلاب اسلامی پررنگ بود.

معاون استاندار مازندران عنصر رهبری را در هدایت و شکل‌گیری انقلاب اسلامی موثر دانست و خاطرنشان کرد: بعد از سه دهه پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای گران‌سنگی در عرصه‌های مختلف نصیب کشور شد که به عنوان کشور قدرتمند در دنیا مطرح است.

ابراهیمی شرایط جمهوری اسلامی را نسبت به گذشته متفاوت دانست و ادامه داد: کشور به درجه‌ای از بازدارنگی رسیده است که موجب شده بهت و حیرت برای دشمنان نظام به وجود آید.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی درصدد هستند تا قطار پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را متوقف کنند دستاوردهای کشور را به چالش بکشانند.

این مسئول با بیان اینکه حاکمیت مردم‌سالاری دینی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم به عنوان صاحبان حکومت جمهوری اسلامی در تصمیم‌سازی انقلاب اسلامی موثر هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم و دین در نظام مقدس اسلامی در مقابل هم قرار ندارند، یادآور شد: امام راحل در مقابل مدل‌های مختلف سیاسی برای نظام جمهوری اسلامی ممانعت کرد و تنها جمهوری اسلامی را برای کشور مطرح کرد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه بعد از سه دهه شکل‌گیری جمهوری اسلامی در کشور شاهد برگزاری 30  انتخابات شدیم، بیان کرد: مردم در انتخاب رئیس جمهور، رهبرس و نمایندگان خود دخیل هستند.

وی مردم‌سالاری را دموکراسی صالحان اعلام کرد و گفت: آنچه کشور را در دنیا دارای انقلابی متمایز کرد همان انتخاب افراد اصلح است که از سوی مردم در سطح کشور معرفی می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید براینکه صدور انقلاب اسلامی موجب شد تا کشورهای منطقه بیدار شوند و نظام سرمایه‌داری از سوی مردم کشور زیر سؤال رود، اظهار داشت: دنیای غرب تصورشان این بود تا خاورمیانه‌ای آمریکایی داشته باشند ولی شاهد هستیم که خاورمیانه در حال اسلامی شدن است.

وی جنبش وال‌استریت را صدای زجه‌زدن نظام سرمایه‌داری دانست و بیان کرد: به برکت نظام اسلامی مردم کشورهای خارجی در مقابل نظام سرمایه‌داری ایستادگی کردند.

ابراهیمی با بیان اینکه استکبار غرب در شورای امنیت سه پروژه را بر علیه نظام جمهوری اسلامی مطرح کرد، بیان داشت: نقض حقوق بشر، فعالیت‌های تروریستی و پرونده هسته‌ای کشور را غیر صلح‌آمیز محسوب کردند ولی شاهدیم که دست آنان در مقابل این دسیسه‌ها رو شد.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه استکبار تحریم را برای کشور در نظر گرفته است تا نظام جمهوری اسلامی را متوقف کند، یادآور شد: ساماندهی حمله نظامی دشمنان علیه کشور با داشتن اقتدار و فناوری‌های نوین جنگی این تصمیم‌سازی دشمنان نظام را به فراموشی سپرد.

ابراهیمی ادامه داد: تحریم‌ها مردم کشور را نخبه و خلاق بار آورد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه تحریم‌های 30 ساله آمریکا موجب نشد تا انقلاب اسلامی از پای درآید، بیان کرد: ملت ایران در مقابل تحریم‌ها آبدیده شدند.

وی ادامه داد: مردم کشور جواب تحریم‌ها را با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و 12 اسفند سال جاری در انتخابات می‌دهند.

ابراهیمی اذعان کرد: حضور حداکثری مردم در عرصه‌های انقلابی اقتدار انقلاب را به ثبات می‌رساند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول