اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

دهه فجر تجلی حماسه عزت و سرافرازی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: دهه فجر تجلی حماسه عزت و سرافرازی ملت ایران است.

دهه فجر تجلی حماسه عزت و سرافرازی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهر با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: ملت غیور ایران بار دیگر برای خنثی شدن توطئه‌های استکبار و به کوری چشم دشمنان ملت ایران اسلامی راهپیمایی 22 بهمن‌ امسال را هر چه با‌شکوه‌تر از سال‌های دیگر برگزار کرده و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، پاسخ دندان‌شکنی به استکبار دادند.

وی افزود: امروز هیچ کشوری به اندازه ایران از استقلال، آزادی و دموکراسی حکومت برخوردار نیست، چرا که امروز در کشورهای همسایه خود نیز شاهد دخالت‌های بیگانگانی هستیم که آرزو دارند در سرنوشت این کشور نیز دخالت کنند، اما این اندیشه را به گور خواهند برد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه 22 بهمن روز تجلی حضور قدرتمندانه ملت و تجدید عهد و پیمان با شهدا و آرمان‌های امام راحل‌(ره) است، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می‌تواند دشمنان و منافقان را ناامید کند و بر سر جای خود بنشاند حضور یکپارچه مردم در همه صحنه‌های انقلاب به ویژه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه تصریح کرد: ‌امروز شاهد به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب هستیم و شاخه‌های این درخت تنومند در حال گسترش و ریشه دوانیدن در کشورهای منطقه است.

نوری‌پور با بیان اینکه دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه عزت و سرافرازی ملت ایران است، هوشیاری و در صحنه بودن مرم در عرصه‌های مختلف انقلاب را ضروری عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه سال جاری خاطرنشان کرد: در طول سه دهه گذشته بیش از 30 انتخابات در سلامت کامل در کشور برگزار شده است.

فرماندار خرم‌دره افزود: در این دوره هم مردم با بصیرت و ولایی شهرستان با بررسی عملکرد و رویکرد‌های کاندیداها با تشخیص خود بهترین و اصلح‌ترین فرد واجد شرایط را برای نمایندگی مجلس انتخاب کرده و با حضور چشمگیر و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی می‌شوند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول