اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یوم‌الله 22 بهمن

مردم لرستان حماسه آفریدند

خبرگزاری فارس: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه لرستان با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی 22بهمن حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

مردم لرستان حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مردم همیشه در صحنه لرستان همزمان با سراسر کشور از دو ساعت قبل از آغاز راهپیمایی به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را به نمایش گذاشته‌اند تا دشمنان بدانند مردم این دیار تا پای جان از دستاوردهای انقلاب، رهبری و ولایت دفاع می‌کنند.

استان لرستان با داشتن مردمانی ولایی همیشه استانی سربلند در دفاع از آرمان‌های بلند و دستاوردهای انقلاب بوده و امروز نیز این حضور حماسی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزود.

در راهپیمایی امروز مردم لرستان همه اقشار مختلف این دیار تمام شیعه به میدان آمدند، تا به دشمنان بفهمانند در تمام عرصه گوش به فرمان رهبری و ولایت هستند.

این راهپیمایی عظیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بی‌نظیرترین راهپیمایی‌ها بود، نشان از بصیرت و درایت بالای این دیار دارد.

در مرکز لرستان این راهپیمایی عظیم با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان، اقشار مختلف مردم از جمله خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، دانشجویان و دانش‌آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، کارمندان ادارات لرستان، و .... با شکوهی خاص برگزار شد.

پیر و جوان، مرد و زن، کودکان، خردسالان و سالمندان، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا، کارکنان دولت، دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم امروز حضورشان را در خیابان‌های شهرهای لرستان به دشمنان نشان داده‌اند و با اقتدار از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

در راهپیمایی‌های صورت گرفته در سطح لرستان مردم شعارهای نظیر ما با ولایت زنده‌ایم تازنده‌ایم رزمنده‌ایم، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، مرگ برآمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیسم، و ..... سر دادند.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن امروز در تمام شهرهای لرستان از جمله، خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر، کوهدشت، دوره چگنی، دورود، ازنا، الیگودرز، سلسله، دلفان و بخش‌های لرستان با شکوه خاصی برگزار شد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول