اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

کارت الکترونیکی بومیان جزیره خارگ رونمایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: به مناسبت دهه فجر کارت تمام الکترونیکی ویژه بومیان جزیره خارگ رونمایی شد.

کارت الکترونیکی بومیان جزیره خارگ رونمایی شد

سیدپیروز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این پروژه از مصوبات سفر دوم دولت به استان بوشهر بوده که با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افتتاح شد.

وی افزود: با همکاری شرکت پایانه‌های نفتی ایران و بخشداری خارگ این پروژه اجرایی و رونمایی شد.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: صدور این کارت برای شناسایی بومیان خارگ صادر شده و کاملا الکترونیکی است.

موسوی ادامه داد: برای بهره‌مندی ساکنان خارگ از خدماتی همچون تخفیف 50 درصدی بلیط کشتی، درمان رایگان و ... این کارت صادر شده است.

وی اظهار داشت: پروژه احداث چهار مخزن یک‌میلیون بشکه‌ای نفت در جزیره خارگ هم‌اکنون 37 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: این پروژه عظیم نفتی در خارگ 44 میلیارد تومان اعتبار دارد و نقش مهمی در فعالیت‌های نفتی در این منطقه بازی می‌کند.

موسوی اضافه کرد: مدیرعامل شرکت نفت در سفر به خارگ بر اجرایی شدن مصوبات سفرهای دوم و سوم دولت به استان بوشهر تاکید زیادی داشت.

وی گفت: حجم پروژه‌های مصوب دولت در خارگ 100 میلیارد تومان است که تاکنون 30 میلیارد تومان آن هزینه شده و 70 میلیون تومان  دیگر در دست اجراست.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: هشت پروژه مهم سفر دولت به خارگ شامل احداث اسکله و سردخانه، انبارهای مسقف و روباز، احداث کمپ پیمانکاران، نیروگاه برق، کارخانه آب،  پروژه‌های شهرداری با 5 میلیارد تومان اعتبار، سالن ورزشی و استخر شهری است.

موسوی افزود: یکی دیگر از مصوبات سفر دولت به خارک خرید شناور برای تردد به خارگ است که از محل اعتبارات وزارت نفت با 5 میلیارد تومان اعتبار خریداری می‌شود اما نوع و مدل این شناور را مسئولان اجرایی استان بوشهر مشخص می‌کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول