اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف پوشش اخبار مسابقات کشوری قرآن

پایگاه بحر رحمت در هرمزگان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع رسانی سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم از رونمایی پایگاه اطلاع رسانی "بحر رحمت" ویژه این مسابقات خبر داد.

پایگاه بحر رحمت در هرمزگان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، میلاد امیری‌نژاد در این راستا اظهار داشت: به مناسبت برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن در هرمزگان پایگاه جامع اطلاع‌رسانی بحر رحمت ویژه برگزاری این دوره از مسابقات رونمایی شد.

وی ادامه داد: این پایگاه جامع اطلاع‌رسانی در راستای پوشش خبری مناسب و گسترده برگزاری این دوره از مسابقات راه‌اندازی شده است.

این مسئول افزود: نام این پایگاه با مشورت کارشناسان و اساتید قرآنی انتخاب شده که هم رحمت قرآن کریم و هم ویژگی شاخص استان که دریا است را به زبان قرآنی با عنوان "بحر رحمت" در نظر گرفته است.

مشاور استاندار هرمزگان بیان داشت: تغذیه و تهیه مطالب این سایت به وسیله تمامی خبرنگاران علاقه‌مند و داوطلب در رسانه‌های استان انجام می‌شود.

امیری‌نژاد ادامه داد: به زودی این پورتال به عنوان مرکز جامع اطلاع‌رسانی از آخرین اقدامات سی و چهارمین مسابقات قرآنی کشور می‌تواند نقش بسزایی را در کشور ایفا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مسابقات در بندرعباس فرصتی بزرگ و سعادتی است که باید از آن به بهترین نحو بهره برد.

در پایان این گزارش آمده است: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بیان نظرات و انتقادات خود با شماره تلفن 07612247918 تماس حاصل و یا به سامانه 3000405090 پیام کوتاه ارسال کنند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول