اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران

سومین نشریه تخصصی انجمن فهرست‌نویسان ایران رونمایی شد

خبرگزاری فارس: سومین نشریه تخصصی انجمن فهرست‌نویسان ایران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران رونمایی شد.

سومین نشریه تخصصی انجمن فهرست‌نویسان ایران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از سومین نشریه تخصصی انجمن فهرست‌نویسان ایران پیش‌از ظهر امروز با حضور میرانصاری رئیس انجمن فهرست‌نویسان ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی اشکوری رئیس موسسه احیای میراث اسلامی رونمایی شد.

رئیس انجمن فهرست‌نویسان ایران در این مراسم با بیان اینکه این نشریه مدت سه سال است که توسط این انجمن منتشر می‌شود، اظهار داشت: هر سه شماره نشریه به نام‌آوران عرصه فهرست نویسی اختصاص دارد که آخرین آن به حجت‌الاسلام والمسلمین مرحوم سید عبدالعزیز اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در این نشریه 20 مقاله تخصصی منتشر شده است که پنج مقاله در ارتباط با حجت‌الاسلام والمسلمین مرحوم سید عبدالعزیز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشکوری نیز در این مراسم با بیان اینکه قبل از تاسیس مرکز احیای میراث اسلامی محققین با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودند، بیان داشت: برخی کتابخانه‌ها نسبت به محققین کم لطفی می‌کردند و این امر مشکلات بسیار زیادی برای آنها ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تاسیس مرکز احیای میراث اسلامی تا حدودی این مشکلات را برطرف ساخته است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی این موسسه عکس‌گیری از کتاب‌ها و نسخه‌های مورد نیاز محققین در کتابخانه‌ها و قرار دادن آنها در اختیار محققین است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول