اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس آذربایجان غربی خبر داد

تشکیل تیم بوکس در رده نونهالان در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان غربی گفت: امسال برای نخستین بار ورزش بوکس در رده نونهالان در آذربایجان غربی تشکیل شد.‌

تشکیل تیم بوکس در رده نونهالان در آذربایجان غربی
اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در ارتباط با فعالیت‌های هیئت در نیمه دوم سال جاری اظهار داشت: امسال مسابقات قهرمانی کشوری نوجوانان در شهرستان گرگان برگزار شد که بوکسورهای استان آذربایجان غربی یک مدال طلا و دو نقره و یک برنز کسب کردند.

وی افزود: محسن حسنی، احسان نریمانی‌وش، بهمن اصغری و داود حنیفی از بوکسورهای مدال‌آور در این مسابقات بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در مسابقات جوانان در شهرستان یاسوج برگزار شده بود که تیم آذربایجان غربی یک مدال برنز کسب کرد.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: مسابقات بزرگسالان که در شهرستان آبادان برگزار شد تیم استان موفق به کسب دو نشان نقره شد.‌

رئیس هیئت بوکس آذربایجان غربی گفت: امسال دو تن از بوکسورها در رده نوجوانان به نام‌های محسن حسنی و احسان نریمانی‌وش به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

این مسئول ادامه داد: امین بخشی‌زاده که در نیمه دوم امسال به اردوی تیم ملی دعوت شده بود در یک دوم اردوی تیم ملی حذف شد و در پاییز امسال که برای مسابقات آسیایی به اوکراین و گرجستان اعزام شده بود که هیچ مدالی کسب نکرد.

وی با اشاره به تشکیل تیم بوکس در رده نونهالان در استان آذربایجان غربی گفت: تشکیل تیم نونهالان یک نوآوری در ورزش بوکس بود که امسال برای نخستین بار در هیئت بوکس آذربایجان غربی با هماهنگی فدراسیون روی داد و سایر استان‌ها از این حرکت ما تبعیت کردند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول