اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون تکواندو:

ساخت خانه تکواندو در خراسان شمالی ضروری است

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون تکواندو گفت: ساخت خانه تکواندو در این استان ضروری است.

ساخت خانه تکواندو در خراسان شمالی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، محمد ذوالقدر در مجمع سالیانه هیئت تکواندوی استان که با حضور دبیر فدراسیون تکواندو و مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد، با اشاره به جایگاه شانزدهم تکواندو خراسان شمالی در بین هیئت‌های ورزشی این فدراسیون عملکرد این هیئت را مثبت ارزیابی کرد.

وی همچنین از مسئولان خواست تا نسبت به ساخت یک سالن اختصاصی و خانه تکواندو در استان اقدام کنند.

ذوالقدر در ادامه از برگزاری تمرینات آماده‌سازی ورزشکاران المپیکی ایران خبر داد و افزود: با توجه به کسب دو سهمیه مردان و یک سهمیه در بخش زنان امید است با برنامه‌ریزی مناسب در المپیک لندن شاهد کسب مقام توسط تکواندوکاران کشورمان باشیم.

ابوالقاسم داورزنی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز با اشاره به پیش‌بینی ساخت سالن‌های اختصاصی ورزشی در برنامه توسعه پنج ساله ورزش استان گفت: ساخت خانه تکواندو نیز از اولویت‌های برنامه‌ریزی توسعه زیرساخت‌ها در راستای ارتقای ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان است.

در این نشست بررسی عملکرد  هیئت تکواندوی خراسان شمالی در سال 89 و 90، پیش‌بینی برنامه‌های این هیئت در سال 91 و بررسی هزینه‌های فعالیت‌های سال 90 تکواندو در استان مطرح شد که به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول