اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

بصیرت مردم ناتوی فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: بصیرت مردم ناتوی فرهنگی و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

بصیرت مردم ناتوی فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام نقی باقری شامگاه روز گذشته در نخستین یادواره شهدای انقلاب شاهین‌دژ در پایگاه مسجد فیضیه خاتون اظهار داشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکتیک‌ها و توطئه‌های مختلفی در برابر ایران به کار گرفتند و از هیچ عملی در این زمینه دریغ نورزیدند و مردم نیز در مقابل این توطئه‌ها همواره هوشیار و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: در زمان حاضر نیز مردم و مسئولان باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان بصیرت، آگاهی‌ و گوش به فرمان امر ولایت فقیه بودن را مورد توجه قرار دهند تا از این توطئه‌ها در امان باشند.

باقری با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس نهم گفت: مردم ما باید در برابر تمامی وعده‌ها و قول‌های بی‌اساس و دروغین برخی سودجویان انتخابات هوشیار باشند و هوشیارانه عمل کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید با بصیرت لازم در انتخابات شرکت کنند تصریح کرد: مردم باید با بصیرت لازم افراد مورد نظر خود را با در نظر گرفتن معیارهای چون ولایت‌مداری، راستگویی، پرهیز از وعده‌های پوچ و دست نیافتنی و عدالت انتخاب کنند.

وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اضافه کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر پیشگویی‌های باطل سران کفر و دشمنان نظام را از بین می‌برند.

 

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول