اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

احداث سالن اختصاصی روشندلان نمونه بارز عدالت است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: احداث سالن اختصاصی ورزشی برای روشندلان نمونه بارز عدالت در دولت نهم و دهم است.

احداث سالن اختصاصی روشندلان نمونه بارز عدالت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در آیین افتتاح نخستین سالن ورزشی چند منظوره اختصاصی نابینایان و کم‌بینایان در شمال‌غرب کشور در تبریز اظهار کرد: پیشرفت ورزش استان در تمام جوانب و شاخص‌ها مشهود و قابل توجه است و پیشرفت‌های مناسبی در بخش ورزش قهرمانی و همگانی و خصوصا توسعه فضا‌های ورزشی داشته‌ایم.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تلاش دولت نهم و دهم در توزیع عدالت حتی در مقوله ورزش و ساخت اماکن ورزشی در بخش‌ها و روستا‌ها آثار مهم و بزرگی در کشور بر جای خواهد گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر توزیع عادلانه اماکن ورزشی در بخش بانوان افزود: سالن‌های ورزشی و اماکن ورزشی اختصاصی زیادی برای ورزش بانوان همسو با آقایان در استان ساخته و به بهره‌برداری رسیده است و نیاز است این اماکن توسعه بیشتری پیدا کنند.

بیگی افزود: ساخت امکانات تخصصی برای روشندلان هم بر تقویت جسمی آنان تاثیر دارد و هم بر تقویت روحی و این حرکت باید شتاب بیشتری در جامعه بگیرد.

همزمان با دهمین روز گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، نخستین سالن ورزشی چند منظوره اختصاصی نابینایان و کم‌بینایان در شمال‌غرب کشور در تبریز در روز احسان و مهرورزی، انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم (ص) و بیداری اسلامی با حضور احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی و محمود چمنی فرماندار شهرستان تبریز و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

این سالن با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در فضایی به مساحت یک هزار و 400 مترمربع از محل اعتبارات وزارت نفت در طول یک سال ساخته و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول