اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله باریک‌بین:

ملت‌ها برای برقراری عدالت در جهان متحد شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: ملت‌ها باید برای اجرای عدالت در سراسر جهان با یکدیگر متحد شوند.

ملت‌ها برای برقراری عدالت در جهان متحد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله باریک‌بین در دیدار خاخام داوید وایس و خاخام یوسف روسنبرگ که از کشورهای آمریکا و کانادا به کشورمان سفر کرده‌اند و با حضور محمدحسین شفیعی‌ها مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم همه مردم جهان، خداپرست، اجراکننده دستورات الهی و پیرو کتاب کامل الهی باشند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی بیان کرد: مردم دنیای امروز هوشیار شده‌اند و توسعه ارتباط و روابط بین مردم دنیا سبب شده است تا همه مردم با هم نزدیک باشند و از همه مسائل مطلع باشند، ملت‌ها نیز باید برای اجرای عدالت در سراسر جهان با یکدیگر متحد شوند.

امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خطاب به خاخام‌های ضدصهیونیسم خاطر نشان کرد: شما با این حرکت ضدصهیونیستی خود در حال جهاد هستید و با آشکار کردن دروغ‌گویی صهیونیست‌ها در بین تمام مردم جهان این مهم را به گوش جهانیان می‌رسانید که صهیونیسم، پیرو حضرت موسی نیست و به آیین دین یهود هم عمل نمی‌کند و مطمئناً خداوند در این مسیر شما جهادگران را یاری می‌کند.

آیت‌الله باریک‌بین با اشاره به تبلیغات صهیونیست‌ها در جهان یادآور کرد: صهیونیست‌ها برای نشان دادن چهره‌ای دینی از خود در جهان بسیار تبلیغ کرده‌اند و این وظیفه شماست تا با روشنگری، هویت اصلی آنها را آشکار کنید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما می‌دانیم که یهود از صهیونیسم جداست و این حرکت روشنگرانه شما نیز این مهم را اثبات می‌کند که حضرت موسی مردم را به خداپرستی دعوت کرده است و نه به ظلم و دروغ و شیوه‌ای که صهیونیست‌ها برگزیده‌اند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول