اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه:

‌22 بهمن با حضور میلیونی جواب کوبنده‌ای‌ به همه دشمنان ‌خواهیم داد‌

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه گفت:‌ در یوم‌الله 22 بهمن با حضور میلیونی جواب کوبنده‌ای را به همه دشمنان اسلام و ایران خواهیم داد.

‌22 بهمن با حضور میلیونی جواب کوبنده‌ای‌ به همه دشمنان ‌خواهیم داد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه امیرعلی حاجی‌لو در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی رهایی از زیر بار ظلم و ستم طاغوتیان بود و تلألو درخشان این انقلاب دل‌های مردم را به آینده امیدوار کرد.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان تصریح کرد: موج بیداری کشورهای اسلامی را در نوردید و امروز این خیزش‌ها غرب را نیز مورد لطف و عنایت خود قرار داده است.

حاجی‌لو افزود: خیزش‌های اسلامی با تأسی از انقلاب ایران در طی یک سال اخیر چهار طاغوت دنیا را سرنگون کرد.

وی  اضافه کرد: وجود رهبری دانا‌، بصیر و اندیشمند که سکان کشتی انقلاب در دستش بود با اقتدا به جد مکرم و گرامیشان بارزترین عامل اثرگذار در این انقلاب بود.

فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه گفت: امام ‌خمینی(ره) ذخیره الهی برای آن برهه و شرایط حساس تاریخ بود لذا مردم نیز با ایستادگی و نثار جان خود و پذیرفتن شهادت از انقلاب و امام ‌خود را حمایت کردند.

وی در ادامه با اشاره به نقش ارتش جمهوری اسلامی در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ارتش نیز در کنار دیگر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب نقش بسیاری ایفا کردند.

حاجی‌لو با اشاره به شهامت‌ها و از خودگذشتگی نیروهای ارتش در پیش از انقلاب اظهار کرد: حضرت امام خمینی‌(ره) در آن زمان شناخت خوبی از پیکره و بدنه ارتش داشتند و به همین دلیل با حمایت‌های خودشان از ارتش‌، بدنه ارتش با انقلاب هماهنگ‌ شد.‌

‌وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) طی پیامی آب پاکی را روی دست دشمنان ریختند خاطرنشان کرد: 29 فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند و بدین ترتیب حیاتی نو و تازه به ارتش بخشیدند.

علی حاجی‌لو یادآور کرد: با درایت حضرت امام و در صحنه بودن مردم این انقلاب به پیروزی رسید.

فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه اضافه کرد: الگوی حکومتی امام خمینی بعد از پیروزی انقلاب ریشه و اساس حکومت‌های سرمایه‌داری‌، لائیک و امپریالیسم را از ریشه در آورد.

وی موفقیت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف را نتیجه امنیت پایدار توسعه عنوان کرد و گفت: قدرت اسلام و ایران ایمان است نه سلاح و جنگ چرا که دشمن از هر راهی وارد شد شکست خورد.

حاجی‌لو اضافه کرد: امروز دشمن با تمام توان هر آنچه در چنته دارد پای کار آورده است و این نشانه ترس دشمن است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: در یوم الله 22بهمن با حضور میلیونی جواب کوبنده‌ای را به همه دشمنان اسلام و ایران خواهیم داد.‌

انتهای پیام/ش10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول