اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

غرب قدرت تحریم ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و دست نشانده‌های غرب قدرت تحریم ایران را ندارند.

غرب قدرت تحریم ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران تحولات حیرت‌انگیزی در کشور و جهان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگو در جهان معرفی شده است، گفت: دستیابی به چنین جایگاهی از اثرات فرهنگی و بسیجی انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده عالی دولت در گیلان، افزود: در صحنه حضور داشتن و با صلابت راه انقلاب را ادامه دادن، جایگاه انقلاب اسلامی و ایران را منسجم‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد، گفت: در آمریکا برای دفاع از فرهنگ و بینش انقلابی راهپیمایی کرده و عکس شهید احمدی روشن را چاپ می‌کنند و می‌گویند آمریکایی‌ها راه را اشتباه رفته‌اند، اما سران مستکبران و بیگانگان کشور را تهدید و دانشمندان ایرانی را ترور می‌کنند.

سعادتی، با بیان اینکه آمریکا در هیچ مقطعی از تاریخ این چنین ذلیل نبوده است، گفت: این امر نشانه بزرگی ملت به برکت خون شهدا است.

وی، ولایت‌پذیری، ایمان و معنویت را از شاخصه‌های مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و اذعان داشت: دشمنان انقلاب به بن بست رسیده‌اند و مشکلات اقتصادی این کشورها مؤید این امر است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمنان و دست نشانده‌های غرب قدرت تحریم ایران را ندارند، خاطرنشان کرد: انحلال رژیم غاصب صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک محقق می‌یابد.

وی، حضور در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: اگر یک گام عقب‌نشینی کنیم دشمن هزاران گام به جلو می‌آید.

سعادتی، انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین پدیده تاریخ بشریت نامید و تصریح کرد: دستیابی به رشد و تکنولوژی از دستاوردهای عظیم انقلاب است.

وی، کشف داروی ضدسرطان را از دیگر توانایی‌های دانشمندان ایرانی و از دستاوردهای نظام دانست و یادآور شد: پس از آمریکا دومین کشوری هستیم که این دارو را در اختیار داریم و پیش از این آمریکا این دارو را بر ما تحریم کرده بود.

مقام عالی دولت در گیلان، با بیان اینکه امروز دانشمندان ایرانی جزو دانشمندان برتر جهان هستند، خاطرنشان کرد: رشد علمی ایران بیش از 12 برابر رشد علمی دنیا بوده است.

وی، به نقش رسانه در تبیین دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و اذعان داشت: نشریات نباید شیوه‌ای را در نگارش در پیش بگیرند که ارزش‌ها را زیرسئوال برده و حرف‌های دشمنان را تکرار کنند.

سعادتی، ساخت 13 بیمارستان در گیلان و افتتاح پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد تومان در این استان را از دیگر دستاوردهای نظام برشمرد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول